![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont weet wanneer zijn ok om dingen in de markt, zo niet dan vergeven en verwijderen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verzoeken zijn prima kerel.
| |||
| |||
| Bedankt voor het verduidelijken van Dave. Ik heb zojuist een gekocht nu dus dit bericht kan worden genegeerd. € 50 geleverd. Gereviseerde maar geen slechte deal. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Gewoon opslaan als favoriet zoeken op eBay voor ongeveer een week. De meeste komen uit de VS en ze er veel geld voor de scheepvaart, maar deze ook al is ook afkomstig uit de staten had goedkope scheepvaart. Ik betaalde £ 31 voor de muis en £ 9 voor de scheepvaart. Normale prijzen zijn £ 15 - £ 20 scheepvaart en omhoog van £ 35 voor de muis. Je hebt te verwachten te betalen over wat ik deed als zijn een populair item. Edit:HIER is een goede deal als je wilt kopen. ;) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Logitech S-220 - 17 watt | icu222much | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 10 jun 2009 13:38 |
| Logitech G19 Keyboard | YRTNEG | Algemeen Hardware Chat | 12 | 16 apr 2009 07:54 |
| Logitech MX5000 toetsenbord | ghbnic | Algemeen Hardware Chat | 3 | 2nd Oct 2008 11:58 |
| Logitech Luidsprekers | Ken.p | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 21 mrt 2008 11:42 |
| Logitech G15 toetsenbord | Jack06 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 nov 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |