![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte om det ok att begära saker på marknaden, om inte du förlåta och ta bort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Framställningar är bra kompis.
| |||
| |||
| Tack för att klargöra Dave. Jag har precis köpt en nu så här i efterhand kan ignoreras. € 50 levererats. Renoverad men inte en dålig affär. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Bara spara den som favorit sökning på eBay för ca en vecka. De flesta är från USA och de tar ut en hel del för sjöfarten men här även om det också kommer från stater hade billig frakt. Jag betalade £ 31 för mus och £ 9 för sjöfarten. Normal priset £ 15 - £ 20 frakt och uppåt på £ 35 för musen. Du måste räkna med att betala ungefär vad jag gjorde som ett populärt objekt. Edit:HÄR är en bra affär om du vill köpa en. ;) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Logitech S-220 - 17 Watts | icu222much | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 10 juni 2009 13:38 |
| Logitech G19 Keyboard | YRTNEG | General Hardware Chat | 12 | 16 april 2009 07:54 |
| Logitech MX5000 tangentbord | ghbnic | General Hardware Chat | 3 | 2 oktober 2008 11:58 |
| Logitech Högtalare | Ken.p | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 21 mars 2008 11:42 |
| Logitech G15 tangentbord | Jack06 | General Hardware Chat | 1 | 11 november 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |