![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey titel næsten siger det hele .. Hvad jeg virkelig har brug for, er bundkortet type behandle inden for trådløs controller, jeg ikke kan finde denne til salg overalt særskilt, så jeg har slået til at se fot han hele enhed. Problemet er, skal det under £ 20, som jeg er dårlig! ![]() Selv om det bør ikke være meget af et problem, eftersom det skal preowned, fordi jeg har brug for de ældre stil direktion ( "Matrix" one) udmærker sig ved sin sølv oval i midten (modstand, tror jeg.) Hvis du har en villig til at sælge mig for under £ 20 Jeg vil være meget taknemmelig .. Også selv om det ikke er at være den Matrix som jeg sagde, trådløse en vil gøre, jeg ville have troet, det ville være billigere, og gøre mit liv lettere.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en ven, som sælger nogle 360 ting, jeg vil spørge ham i morgen, når han er på Xfire, hvis den indeholder en trådløs controller.
| |||
| |||
| Skål
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Undskyld, jeg spurgte ham, men han solgte 360 med den trådløse controller tidligere i dag. |
|
| |||
| |||
| Ok, bare rolig, jeg har fundet et par cheapies på ebay, I'm vinde i øjeblikket.
|
| |||
| |||
| Ah, ok, det er godt derefter. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Xbox 360 Wireless Controller Sådan få det til at virke i spil? | rocker9455 | PC & Console Gaming | 3 | 8. maj 2009 01:18 |
| Trådløs Xbox Controller - PC Gaming? | Rapolyne | General Hardware Chat | 1 | 8 november 2008 22:40 |
| BIOS og SM Bus Controller opdateringer behov | Bleu | CPU, bundkort og RAM | 1 | 26 august 2008 15:18 |
| Ønskede du PC tårn med Windows XP & Wireless | christine154 | CJ Brugt Marketplace | 5 | 12 august 2008 03:51 |
| Help Needed Fan Controller | Thunderer | General Hardware Chat | 8 | 24 oktober 2007 09:41 |
| Thread Tools | |
| |