mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > CJ Gebruikt Marktplaats

Register

WANTED (NEEDED !!!): Xbox 360 draadloze controller

Reply

Thread Tools
Old 20 okt 2008, 13:27
Donor Groep

He titel zegt het al bijna ..

Wat ik echt nodig hebben, is het moederbord type deal binnen de draadloze controller, kan ik niet vinden voor de verkoop overal apart, dus ik heb gedraaid op zoek FOT hij geheel eenheid.

Probleem is, moet minder dan £ 20, zoals ik ben slecht!
Hoewel dat mag niet veel van een probleem te zien als het moet Groot, want ik moet de oudere stijl boord (de "Matrix" one) onderscheidt zich door haar zilveren ovale in het centrum (weerstand, denk ik.)

Als u een bereid me te verkopen voor minder dan £ 20 Ik zou het zeer op prijs .. Ook dat betekent nog niet dat de Matrix, zoals ik al zei, een draadloze zal doen, ik zou gedacht hebben dat zou goedkoper zijn, en maakt mijn leven gemakkelijker maakt.
Old 20 okt 2008, 14:46
Donor Groep

Ik heb een vriend die de verkoop van enkele 360 spul, ik vraag hem morgen, wanneer hij op Xfire als ook een draadloze controller.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 21 okt 2008, 01:06
Donor Groep

Sante
Old 21 okt 2008, 12:52
Donor Groep

Sorry, ik vroeg hem, maar hij verkocht de 360 met de draadloze controller eerder vandaag.
Old 21 okt 2008, 12:53
Donor Groep

Ok, maak je geen zorgen, ik heb een paar Cheapies op ebay, ik ben te winnen op dit moment.
Old 21 okt 2008, 13:02
Donor Groep

Ah, ok, dat is goed dan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.