![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei tittelen nesten sier alt .. Hva jeg virkelig trenger er hovedkortet type avtale innenfor den trådløse kontrolleren, jeg finner ikke dette for salg overalt separat, så jeg har slått til ser fot han hele enheten. Problemet er, må det være under £ 20, som jeg er dårlig! ![]() Selv om det ikke skulle være mye av et problem, siden det må være preowned, fordi jeg trenger voksne stil bord (på "Matrix" en) Anerkjent for sitt sølv oval i midten (motstander, tror jeg.) Hvis du har en villig til å selge meg for under £ 20 Jeg vil være veldig takknemlig .. Også det trenger ikke være Matrix som jeg sa, noen trådløse en skal gjøre, jeg ville trodd det ville bli billigere, og gjøre livet enklere.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en venn som selger noen 360 ting, vil jeg spørre ham i morgen når han står på Xfire hvis den inneholder en trådløs kontroller.
| |||
| |||
| Skål
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg spurte ham, men han solgte 360 med den trådløse kontrolleren tidligere i dag. |
|
| |||
| |||
| Ok, du trenger ikke bekymre deg, jeg fant et par cheapies på ebay, kan jeg vinne i øyeblikket.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, det er bra da. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xbox 360 Wireless Controller Hvordan å få det til å jobbe i spill? | rocker9455 | PC & Console Gaming | 3 | 8 mai 2009 01:18 |
| Trådløs Xbox Controller - PC? | Rapolyne | General Hardware Chat | 1 | 8 nov 2008 22:40 |
| BIOS og SM Bus Controller oppdateringer nødvendig | Bleu | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 26 august 2008 15:18 |
| Wanted vennligst PC tårnet med Windows XP og trådløst | christine154 | CJ Brukes Marketplace | 5 | 12 august 2008 03:51 |
| HJELP nødvendig Fan Controller | Thunderer | General Hardware Chat | 8 | 24 oktober 2007 09:41 |
| Thread Tools | |
| |