![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej titeln nästan säger allt .. Vad jag verkligen behöver är moderkortet typ behandla inom trådlösa kontrollern, kan jag inte hitta detta till salu någonstans separat, så jag har vänt sig till att titta fot han hela enheten. Problemet är, det måste vara under £ 20, vilket jag är dålig! ![]() Trots detta bör inte vara mycket till ett problem eftersom det måste preowned, eftersom jag behöver den äldre stilen styrelse (nedan kallad "Matrix" en) genom sitt silver oval i mitten (motstånd, tror jag.) Om du har en vilja att sälja mig för under £ 20 Jag skulle vara mycket tacksam .. Också det behöver inte vara den matris som jag sa, alla trådlösa en kommer att göra, jag skulle ha trott det skulle vara billigare, och gör mitt liv enklare.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har en kompis som säljer några 360 grejer, jag ska fråga honom i morgon när han är på Xfire om det ingår en trådlös styrenhet.
| |||
| |||
| Skål
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Förlåt, jag frågade honom, men han sålde 360 med trådlös styrenhet tidigare i dag. |
|
| |||
| |||
| Ok, oroa dig inte, jag hittade ett par cheapies på ebay, jag vinna just nu.
|
| |||
| |||
| Ah, ok, det är bra då. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Xbox 360 Wireless Controller Hur att få det att fungera i spelen? | rocker9455 | PC & Console Gaming | 3 | 8 maj 2009 01:18 |
| Trådlös Xbox Controller - PC? | Rapolyne | General Hardware Chat | 1 | 8 november 2008 22:40 |
| BIOS och SM Bus Controller uppdateringar behövs | Bleu | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 26 august 2008 15:18 |
| Önskade du PC tornet med Windows XP och trådlösa | christine154 | CJ Används Marketplace | 5 | 12 august 2008 03:51 |
| HJÄLP BEHÖVS Fan Controller | Thunderer | General Hardware Chat | 8 | 24 oktober 2007 09:41 |
| Thread Tools | |
| |