mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > CJ Gebruikt Marktplaats

Register

Gezocht gelieve PC toren met Windows XP & Wireless

Reply

Thread Tools
Old 5 aug 2008, 14:16
Donor Groep

Default Gezocht gelieve PC toren met Windows XP & Wireless

i dont nodig voor iets fancy net surfen en dergelijke, maar niet somthing die voor eeuwig te laden en een beetje ruimte en snelheid alleen op te zetten in mijn slaapkamer voor het aansluiten van mijn tv / monitor
Ik woon door heathrow dus ik moet kunnen verzamelen als i dont denk dat het zou maken in het post lol
Old 6 aug 2008, 01:28
Administrator Group

Als u niet veel geluk hier heb je dacht van eBay?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6 aug 2008, 01:51
Donor Groep

Ik heb een kijkje maar omdat i dont echt niet wat alll de jargen betekent i dont echt wat nu im kijken lol

bijvoorbeeld item 230278276385 het zegt belastingen, maar ik heb niet weten wat het allemaal betekent lol
Old 6 aug 2008, 01:53
Administrator Group

Post in de spec in een nieuwe draad hier en vragen.
Old 6 aug 2008, 04:34
Donor Groep

Ik neem aan dat jullie hebben thrift winkels in het VK?

Als je wil gewoon een fundamenteel browsen computer vaak kunt u een pick-up er op de goedkoop. De enige echte bezorgdheid zou zijn opslag.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 aug 2008, 03:51
Moderator Groep

Hoeveel wilt u uitgeven?

Ik ben een aantal torens:
P4 3,2 GHz
80GB Hard Drive
1GB RAM
DVD Rewriter
Nvidia 6600GT (128 MB) Graphics Card

Het is gemaakt door E-Systems (eMachines) en werd gekocht door mijn grootouders van PC World de kerst voor het laatst zo is ongeveer 1,5 jaar oud. De oorspronkelijke prijs was bijna £ 400.

Ik voegde een nieuwe grafische kaart in het met Kerstmis en gestript neer, alles schoongemaakt en verbouwd is. Het heeft een nieuwe installatie van XP Home Service Pack 3 op het voor die zij heeft de CD-toets op de zijkant van het. Het heeft ook een aantal andere software die bij het.

Het draait Flight Simulator 2007, COD2 geldboete, waarschijnlijk COD3 op lowish instellingen en de meeste andere oudere titels. Geweldig voor het internet surfen, enz.

Ik ging om het op eBay nu, en de lopende rente lijkt te zijn ongeveer £ 220. Echter, veel van de pc's op eBay hebben geen grafische kaart, en zijn zeer ruim verkocht.

Het enige wat ik kan met schuld het is dat het niet de silentist van computers, maar het is leuk omdat het voor het eerst werd gekocht. Het heeft geen invloed op het gebruik ervan te allen al, en is alleen merkbaar wanneer is het erg rustig.

Anyway, verkoop toonhoogte voorbij. Ik zal £ 160 voor het uit alle donateurs op het forum, waarvan ik zal een £ 20 donatie aan CJ.

Ik heb ook haar broer, die werd gekocht op hetzelfde moment, dezelfde is, behalve zij niet beschikt over een grafische kaart en onboard graphics. Anders is het identiek.

Het is nog niet refurbed door mij, maar ik kan doen en ik zou £ 125 voor zij die zal ik weer doneren £ 20 aan de forums.

Ze kunnen worden geplaatst voor ongeveer een £ 10 en ik heb nog nooit problemen terbeschikkingstelling. Het gewenste aantal foto's kan ik je wat.

Sales pitch over

EDIT: Ik zie je ook draadloos, ik kan stick een wifi-kaart in het voor u voor een tientje (wat het kost me te kopen).

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Draadloos Problemen - "Windows kan niet configureren deze draadloze verbinding" pmcg03 Netwerken, modems & VoIP 1 28 mei 2009 02:48
WANTED (NEEDED !!!): Xbox 360 draadloze controller 4D (Fordy (Ford) Ollie CJ Gebruikt Marktplaats 5 21 okt 2008 13:02
Windows Verkenner afsluiten ...... wilde helpen alstublieft holdinfoldin Windows besturingssystemen 1 16 apr 2008 09:51
Desktop toren verdediging truemetalfan69 PC & Gaming Console 5 20 Jan 2008 14:40
Hallo mensen ........... toren of laptop Cew27 Algemeen Hardware Chat 7 6e sep 2007 23:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.