mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > CJ Brukes Marketplace

Register

Wanted vennligst PC tårnet med Windows XP og trådløst

Reply

Thread Tools
Old 5 august 2008, 14:16
Donor Group

Default Wanted vennligst PC tårnet med Windows XP og trådløst

jeg dont trenger det for noe fancy bare nettet, slik som, men ikke somthing som tar for alltid å laste og litt plass og hastighet bare å sette opp på soverommet mitt koble min TV / monitor
Jeg bor ved Heathrow så jeg må kunne samle så jeg dont overveie den ville gjøre i innlegget lol
Old 6 august 2008, 01:28
Administrator Group

Hvis du ikke får mye flaks her har du tenkt på eBay?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6 august 2008, 01:51
Donor Group

Jeg har hatt en titt men fordi jeg dont virkelig ikke hva alll den jargen betyr jeg dont virkelig nå hva im ser på lol

for eksempel element 230278276385 det står last men jeg har ikke har anelse hva det betyr lol
Old 6 august 2008, 01:53
Administrator Group

Poste spec i en ny tråd her og spørre.
Old 6 august 2008, 04:34
Donor Group

Jeg regner med at dere har sparsommelighet butikker i Storbritannia?

Hvis du bare ønsker en grunnleggende leser datamaskinen ofte kan du velge en oppe på billig. Den eneste virkelige bekymringen skulle lagring.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 august 2008, 03:51
Moderator Group

Hvor mye vil du bruke?

Jeg måtte ha noen tårn:
P4 3.2 GHz
80GB harddisk
1GB RAM
DVD ReWriter
Nvidia 6600GT (128 MB) Grafikkort

Den er laget av E-Systems (eMachines), og ble kjøpt av mine besteforeldre fra PC World julepynt før siste så er ca 1.5 år gammel. Den opprinnelige prisen var nesten £ 400.

Jeg har lagt til en ny grafikk-kortet inn i den ved julen og strippet det ned, rengjort alt og gjenreist den. Det har en fersk installasjon av XP Home Service Pack 3 på det som den har CD-nøkkelen på siden av det. Det har også noen andre programmer som fulgte med den.

Den vil kjøre Flight Simulator 2007, COD2 fine, sannsynligvis COD3 på lowish og de fleste andre eldre titler. Flott for Internett etc.

Jeg hadde tenkt å plassere den på eBay nå, og kommer rate synes å være ca kr 220. Men mange av PC på eBay har ingen grafikkort, og er svært over solgt.

Det eneste jeg kan utsette med den er at den ikke er det silentist av datamaskiner, men det har vært like den siden det først ble kjøpt. Det påvirker ikke å bruke den på alle skjønt, og er bare synlig når det er rolig.

Allikevel, sales pitch over. Jeg tar £ 160 for den fra noen Donators på forumet, hvor jeg vil gjøre et £ 20 donasjon til CJ.

Jeg har også sin bror som ble kjøpt samtidig, er det samme unntatt den ikke har et grafikkort og har onboard grafikk. Ellers er det identisk.

Det er ennå ikke refurbed etter meg, men jeg kan gjøre og jeg vil ta £ 125 for den som jeg vil igjen gi £ 20 til forumene.

De kan bli lagt inn på om en £ 10 og jeg har aldri hatt noen problemer innlegg. Det du ønsker noen bilder jeg kan få noen.

Salg tonehøyde over

EDIT: Jeg ser at du også vil ha trådløst, jeg kan feste en wifi-kortet i det for deg for en tenner (hva det koste meg å kjøpe den).

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trådløst Problemer - "vinduer kan ikke konfigurere denne trådløse tilkoblingen" pmcg03 Nettverk, modem og VoIP 1 28 mai 2009 02:48
Wanted (nødvendig !!!): Xbox 360 trådløs kontroller 4D (Fordy (Ford) Ollie CJ Brukes Marketplace 5 21 oktober 2008 13:02
Windows Utforsker avsluttes ...... Hjelp ønskes vennligst holdinfoldin Windows-operativsystemer 1 16 april 2008 09:51
Desktop Tower forsvar truemetalfan69 PC & Console Gaming 5 20 januar 2008 14:40
Hei folk ........... tårn eller laptop Cew27 General Hardware Chat 7 6te sep 2007 23:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.