![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| jag dont behöver det för något fancy just surfning och liknande men inte somthing som tar för evigt att ladda och lite utrymme och hastighet bara för att ställa upp i mitt sovrum för att ansluta min TV / monitor Jag bor med Heathrow så jag måste kunna samla in så jag dont tror att det skulle göra i efterhand lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du inte får mycket tur här har du tänkt på eBay?
| |||
| |||
| Jag har haft en titt, men eftersom jag dont verkligen inte vad alll den jargen sätt jag dont verkligen nu vad im titta på lol exempelvis post 230278276385 säger laster, men jag har inte aning om vad det innebär lol |
|
| |||
| |||
| Post den spec i en ny tråd här och frågar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag antar att ni har sparsamhet butiker i Storbritannien? Om du bara vill ha en grundläggande webbläsning dator ofta du kan välja en där uppe på de billiga. Den enda verkliga oro skulle lagring.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur mycket vill du spendera? Jag råkar ha några torn: P4 3.2 GHz 80 GB hårddisk 1GB RAM DVD ReWriter Nvidia 6600GT (128 MB) Grafikkort Det görs via E-System (eMachines) och köptes av min far-och morföräldrar från PC världen jul förrförra så är ca 1,5 år gammal. Det ursprungliga priset var nästan £ 400. Jag lade till ett nytt grafikkort i den vid jul och strippad ner, rengöras allt, och återuppbyggdes den. Den har en ny installation av XP Home Service Pack 3 för den som har den CD-nyckeln vid sidan av den. Den har även en del andra program som följde med det. Det kommer att pågå Flight Simulator 2007, COD2 bra, förmodligen COD3 på lowish inställningar och de flesta andra äldre titlar. Bra för Internet etc. Jag tänkte att uttrycka det på eBay nu, och gå kurs verkar vara ca £ 220. Men många av de datorer på eBay har inget grafikkort, och är mycket mer än säljs. Det enda jag kan felet med det är att det inte är silentist av datorer, men det har varit som det eftersom det var första köpt. Den påverkar inte dess användning alls dock och är bara märks när det är mycket tyst. Hursomhelst, försäljning beck över. Jag tar £ 160 för den från alla donatorer på forumet, som jag kommer att göra ett £ 20 donation till CJ. Jag har också sin bror som köptes vid samma tidpunkt, är den samma utom den inte har ett grafikkort och har inbyggda grafiken. Annars är det identiska. Det har ännu inte refurbed av mig men jag kan göra och jag skulle ta £ 125 för det som jag kommer igen donerar £ 20 till forumen. De kan läggas upp för cirka ett £ 10 och jag har aldrig haft några problem meddelanden. Det du vill ha några bilder jag kan få några. Sales pitch över ![]() EDIT: Jag ser att du också vill ha trådlöst kan jag sticka ett wifi-kort i det åt dig för en tenner (vad kostar det mig att köpa den).
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trådlöst problem - "Det går inte att konfigurera den här trådlösa anslutningen" | pmcg03 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 28 maj 2009 02:48 |
| SÖKES (KRÄVDE !!!): Xbox 360 trådlösa styrenheten | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Används Marketplace | 5 | 21 oktober 2008 13:02 |
| Utforskaren stängs ...... hjälp ville du | holdinfoldin | Windows-operativsystem | 1 | 16 april 2008 09:51 |
| Desktop Tower försvar | truemetalfan69 | PC & Console Gaming | 5 | 20 januari 2008 14:40 |
| Hej människor ........... torn eller laptop | Cew27 | General Hardware Chat | 7 | 6:e sep 2007 23:46 |
| Thread Tools | |
| |