![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ser eBay for at afhente en Socket 939 FX-60, som er så hurtigt som mit bundkort vil tage. Hvis nogens opgraderet og fik en i en skuffe Jeg vil være interesserede.
| |||
| |||
| Eller, hvis jeg må glide ind i en verden af fantasi, en 939 pin Opteron 180/185? Eller en Athlon X2 4800 +? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en X2 3800 +, at OCs til 2.8Ghz derhjemme, meget sjælden intensivering også
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Det er værd at vide, havde jeg ingen anelse om de kunne blive skubbet at hårdt. Dette Asus bord har en automatiseret overclock mulighed, som skubber til at finde forkastelsesgrænsen tilstand og derefter saldi i henhold til denne, med en selector for at holde spændingen eller multiplikator høje og lade FSB ur vinddrift opadgående at opfylde grænse. Jeg vil gerne eksperimentere med det på nuværende processor, hvad jeg ved ikke i øjeblikket er, hvordan man kan læse den runtime state, jeg kun har givet de bord et par dage siden. Formentlig din intensivering's E4 eller E6? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vælge en Heatsink for 775 Socket | tobz1000 | CPU, bundkort og RAM | 10 | 27 april 2009 14:48 |
| USB Socket problemer | SteveM | General Hardware Chat | 2 | 23 juli 2008 13:00 |
| Best socket 775 luftkøleren | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 17 | 19 juli 2008 02:59 |
| Dual Socket AM2 bundkort | Spencer2004 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 16 januar 2008 18:39 |
| WANTED - Socket 478 Board | Hybr! D | CJ Brugt Marketplace | 12 | 9 januar 2008 03:28 |
| Thread Tools | |
| |