![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'm watching eBay ottaa esiin Socket 939 FX-60, joka on yhtä nopeasti kuin minun emolevyn tulee. Jos joku on päivitetty ja sai yhden pöytälaatikkoon olin kiinnostunut.
| |||
| |||
| Tai, jos saan kulkeumalle osaksi Realms fantasia, joka on 939 nastainen Opteron 180/185? Tai Athlon X2 4800 +? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on X2 3800 +, että OCs on 2.8Ghz kotona, erittäin harvinainen tehostamalla liian
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Se on syytä tietää, minulla ei ollut aavistustakaan ne voitaisiin ulottaa että kova. Tämä Asus aluksella on automatisoitu overclock vaihtoehto, joka työntää löytää eivät valtion ja sitten loppuosan se, jonka valitsin pitämisestä jännite tai kerrannaisvaikutuksia korkea ja antaa FSB kello kulkeumalle ylöspäin vastaamaan rajaa. I'll kokeilla sitä nykyisen prosessori, mitä en tiedä tällä hetkellä on se, miten lukea pois runtime valtion Minulla on vain annettava hallituksen pari päivää sitten. Oletettavasti teidän tehostamalla n E4 tai E6? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Valitseminen Heatsink varten 775 Socket | tobz1000 | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 27th Apr 2009 14:48 |
| USB Socket ongelmia | SteveM | Rautatavaran Chat | 2 | 23. Jul 2008 13:00 |
| Best socket 775 Jäähdytyspatteri | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 19. Jul 2008 02:59 |
| Dual Socket AM2 emolevy | Spencer2004 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 16. Jan 2008 18:39 |
| Ostetaan - Socket 478 Board | Hybr! D | CJ Käytetyt Marketplace | 12 | 9. Jan 2008 03:28 |
| Thread Tools | |
| |