![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ser på eBay for å plukke opp en Socket 939 FX-60 som er så fort som mitt hovedkort vil ta. Hvis noen oppgradert og fikk en i en skuff Jeg vil være interessert.
| |||
| |||
| Eller, hvis jeg kan drive inn i Realms of fantasy, et 939 pinners Opteron 180/185? Eller en Athlon X2 4800 +? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en X2 3800 + som OCs til 2.8Ghz hjemme, veldig sjelden stepping too
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Det er verdt å vite, jeg visste ikke at de kunne bli presset som hard. Dette Asus Styret har en automatisert overclock alternativet som presser å finne mislykkes stat og mellomværende under den, med en selektor for å holde spenningen eller multiplikator høy og la FSB klokken drift oppadgående å møte grensen. Jeg vil eksperimentere med den på nåværende prosessor, hva jeg vet ikke akkurat nå, er hvordan du skal lese ut kjøretidsdetaljene stat, jeg bare har gitt styret et par dager siden. Antagelig din stepping's E4 og E6? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Velge en Heatsink for 775 Socket | tobz1000 | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 27 april 2009 14:48 |
| USB Socket problemer | SteveM | General Hardware Chat | 2 | 23 juli 2008 13:00 |
| Best socket 775 luft kjøler | thingie2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 19 juli 2008 02:59 |
| Dual Socket AM2 hovedkort | Spencer2004 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 januar 2008 18:39 |
| Wanted - Socket 478 Styret | Hybr! D | CJ Brukes Marketplace | 12 | 9 januar 2008 03:28 |
| Thread Tools | |
| |