![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag tittar på eBay för att plocka upp en Socket 939 FX-60 som är lika snabbt som mitt moderkort kommer att ta. Om någon har uppgraderats och fått en i en låda jag skulle vara intresserad.
|
|||
|
|||
|
Eller, om jag får glida in på fantasi, en 939-stifts Opteron 180/185? Eller en Athlon X2 4800 +?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag har en X2 3800 + som OCS till 2,8 GHz hemma, mycket sällsynt steg för
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
|||
|
|||
|
Det är värt att veta, jag hade ingen aning om de kan pressas att hårt. Detta Asus har styrelsen en automatisk överklockning alternativ som leder till att hitta den inte staten och sedan försörjningsbalanser enligt avtalet, med en väljare för att hålla spänningen eller multiplikatoreffekter hög och låta FSB klockan glida uppåt för att möta den gräns. Jag ska experimentera med det på den aktuella processorn, vad vet jag inte just nu är hur man ska läsa upp runtime skick, jag har bara gett styrelsen ett par dagar sedan.
Förmodligen din trappa är E4 eller E6? |