mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > CJ Brugt Marketplace

Register

Wow Account 4 Sale

Closed Thread

Thread Tools
Old 12 marts 2009, 13:52
Donor-Gruppen

Default Wow Account 4 Sale

hej jeg har spillet World of Warcraft i et stykke tid nu, men har fået kede af det, og jeg var tanker om at sælge min konto, jeg dont virkelig vide, hvor man kan sælge det som ebay ikke længere tillader salg af wow konti og alle de andre hjemmesider se en smule usikker. så kunne man anbefale en hjemmeside, som jeg kan sælge min wow konto på og det skal acceptere PayPal ved vejen. også hvis nogen ønsker at købe det direkte ved forum detaljerne er nedenfor:

karakter 1:
lv 75 deathknight
episke jorden mount
flyvende mount
450 afhudning
325 fortryllende
450 førstehjælp
1000 guld
12.000 ære punkter

karakter 2:
lv 70 Hunter
episke jorden mount
375 afhudning
375 førstehjælp
280 fortryllende
ingen guld
ingen ære punkter

både på samme server, som er en PVE server, pm dit tilbud til mig
Old 18 marts 2009, 08:49
Medlem Gruppen

Hvor meget, hvor du stort set søger?
Old 18 marts 2009, 13:00
Donor-Gruppen

World of Warcraft forbyder handel og salg regnskaber.
Old 18 marts 2009, 13:07
Redaktør Gruppen

Exactly. eBay ikke er muligt for en grund.

Citat:
Ejendomsret / salg af den konto eller Virtual Items.

Blizzard ikke genkender overførsel af WoW-konti eller Blizzard Accounts (hver en "konto"). Du må ikke købe, sælge, gave eller handel enhver konto, eller tilbyde at købe, sælge, gave eller handel enhver konto, og ethvert forsøg herpå er ugyldigt. Blizzard ejer, er licenseret eller på anden måde har rettigheder til alt indhold, der vises i spillet. Du accepterer, at du har ingen ret eller titel i eller til indhold, herunder uden begrænsning den virtuelle varer eller valuta fremmøde eller med oprindelse i spillet, eller andre attributter forbundet med den konto eller lagret på Tjenesten. Blizzard ikke genkender enhver påstået overdragelse af virtuel ejendom udføres uden for spillet, eller den påståede salg, gave eller handel med de "virkelige verden" af noget, der vises eller stammer i spillet. Derfor kan du ikke sælge in-game genstande eller valuta for "rigtige" penge, eller udveksle disse poster eller valuta for værdi uden for spillet.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.