![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi Olen pelannut World of Warcraft jonkin aikaa nyt, mutta ovat saaneet kyllästynyt siihen ja Ajattelin myydä tiliäni, i dont oikeastaan tiedä, mistä myydä se eBay enää mahdollistaa myynnin wow kirjanpitoa ja kaikki muut sivustot näyttävät hieman epävarma. niin voisi joku suositella verkkosivuilla, että voin myydä minun wow huomioon ja se on hyväksyttävä paypal muuten. myös jos joku haluaa ostaa sen suoraan foorumin yksityiskohdat ovat seuraavat: merkki 1: lv 75 deathknight eepos kentällä mount purjehtii mount 450 nylkemisen 325 lumoava 450 firstaid 1000 kultaa 12000 kunnia pistettä merkki 2: lv 70 metsästäjä eepos kentällä mount 375 nylkemisen 375 ensiapu 280 lumoava ei ole kultaa ei kunnia pistettä sekä samalla palvelimella, joka on PVE palvelimelle, pm teidän tarjoaa minulle |
|
| |||
| |||
| Kuinka paljon, jos olet noin etsit? |
|
| |||
| |||
| World of Warcraft kieltää kaupankäynnin ja myynti tilit. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Aivan. eBay ei salli sen syy. Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Saan vanhan tilin takaisin? | Crazyhorse | Yhteisön News & Chat | 6 | 18. toukokuuta 2009 15:05 |
| Mitä PayPal-tili Hanki | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10th Feb 2009 09:02 |
| Miten delet tiliini?? | paudashlake | Yhteisön News & Chat | 1 | 15th Feb 2008 18:51 |
| Poistaminen tilini | fondamento | Yhteisön News & Chat | 3 | 19. marraskuu 2007 10:20 |
| Best Business Bank Account? | quinda | Off Topic Discussion | 10 | 23. lokakuu 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |