mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > CJ Gebruikt Marktplaats

Register

Wow account 4 Sale

Closed Thread

Thread Tools
Old 12 maart 2009, 13:52
Donor Groep

Default Wow account 4 Sale

hi Ik heb World of Warcraft voor een tijdje, maar nu hebben verveeld van haar en ik zat te denken over de verkoop van mijn account, i dont echt weten waar het te verkopen als eBay niet langer laat de verkoop van wow rekeningen en alle andere websites bekijken een beetje iffy. zo kan iemand aanbevelen een website die ik kan verkopen mijn wow account op en het moet accepteren paypal door de manier. Ook als iemand wil kopen deze direct via het forum de details hieronder:

karakter 1:
lv 75 deathknight
epische grond mount
flying mount
450 onthuiden
325 betoverende
450 EHBO
1000 goud
12000 eer punten

karakter 2:
lv 70 hunter
epische grond mount
375 onthuiden
375 eerste hulp
280 betoverende
geen goud
geen eer punten

zowel op dezelfde server die een PVE server, pm uw aanbiedingen aan mij
Old 18 maart 2009, 08:49
Lid Fractie

Hoeveel, waar u ongeveer zoekt?
Old 18 maart 2009, 13:00
Donor Groep

World of warcraft verbiedt handel en verkoop van rekeningen.
Old 18 maart 2009, 13:07
Moderator Groep

Precies. eBay niet mogelijk is om een reden.

Citaat:
Eigenaar / verkoop van de account of virtuele objecten.

Blizzard niet herkent de overdracht van WoW accounts of Blizzard Rekeningen (elk een "account"). U mag niet kopen, verkopen, geschenk of de handel een account, of een aanbod tot aankoop, verkoop, schenking of de handel een account, en elke poging zijn nietig. Blizzard bezit een licentie heeft verleend, of anders heeft recht op alle inhoud die wordt weergegeven in het spel. U gaat ermee akkoord dat u geen recht of titel in of voor een dergelijke inhoud, inclusief en zonder beperking, van de virtuele goederen of geld worden weergegeven of van oorsprong in het spel, of andere attributen in verband met het account of opgeslagen op de dienst. Blizzard niet herkent enige voorgenomen overdracht van virtuele goederen uitgevoerd buiten het spel, of de voorgenomen verkoop, schenking of de handel in de "echte wereld" van iets dat lijkt of de oorsprong van het spel. Daarom mag u niet verkopen in-game items of geld voor de "echte" geld, of de uitwisseling van die zaken of valuta voor de waarde buiten het spel.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Closed Thread

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan ik mijn oude account terug? Crazyhorse Gemeenschap Nieuws & Chat 6 18 mei 2009 15:05
Wat PayPal account to Get robina80 Off Topic Discussie 4 10 feb 2009 09:02
Hoe kan ik mijn account delet?? paudashlake Gemeenschap Nieuws & Chat 1 15 feb 2008 18:51
Verwijderen van mijn account Fondamento Gemeenschap Nieuws & Chat 3 19 nov 2007 10:20
Best Business Bank Account? quinda Off Topic Discussie 10 23 okt 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.