![]() |
|
| |||
| |||
| hi Ik heb World of Warcraft voor een tijdje, maar nu hebben verveeld van haar en ik zat te denken over de verkoop van mijn account, i dont echt weten waar het te verkopen als eBay niet langer laat de verkoop van wow rekeningen en alle andere websites bekijken een beetje iffy. zo kan iemand aanbevelen een website die ik kan verkopen mijn wow account op en het moet accepteren paypal door de manier. Ook als iemand wil kopen deze direct via het forum de details hieronder: karakter 1: lv 75 deathknight epische grond mount flying mount 450 onthuiden 325 betoverende 450 EHBO 1000 goud 12000 eer punten karakter 2: lv 70 hunter epische grond mount 375 onthuiden 375 eerste hulp 280 betoverende geen goud geen eer punten zowel op dezelfde server die een PVE server, pm uw aanbiedingen aan mij |
|
| |||
| |||
| Hoeveel, waar u ongeveer zoekt? |
|
| |||
| |||
| World of warcraft verbiedt handel en verkoop van rekeningen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Precies. eBay niet mogelijk is om een reden. Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan ik mijn oude account terug? | Crazyhorse | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 18 mei 2009 15:05 |
| Wat PayPal account to Get | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 10 feb 2009 09:02 |
| Hoe kan ik mijn account delet?? | paudashlake | Gemeenschap Nieuws & Chat | 1 | 15 feb 2008 18:51 |
| Verwijderen van mijn account | Fondamento | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Best Business Bank Account? | quinda | Off Topic Discussie | 10 | 23 okt 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |