mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > CJ Brukes Marketplace

Register

Wow konto 4 Sale

Closed Thread

Thread Tools
Old 12th 2009 Mar, 13:52
Donor Group

Default Wow konto 4 Sale

Hei Jeg har spilt World of Warcraft for en stund nå, men har fått lei av det og jeg tenkte på å selge kontoen min, jeg ikke vet hvor du skal selge den som ebay tillater ikke lenger salg av wow kontoer og alle de andre nettsteder utseende litt iffy. så kan noen anbefale et nettsted som jeg kan selge min wow konto på, og det må godta paypal av veien. også hvis noen ønsker å kjøpe den direkte gjennom forum detaljene er under:

karakteren 1:
lv 75 deathknight
episke bakken mount
flying mount
450 skinning
325 fortryllende
450 firstaid
1000 gull
12000 honor points

karakteren 2:
lv 70 hunter
episke bakken mount
375 skinning
375 førstehjelp
280 fortryllende
no gull
ingen ære poeng

både på samme server som er en pve server, pm din tilbyr til meg
Old 18nde 2009 Mar, 08:49
Medlem Group

Default Wow konto 4 Sale

Hvor mye du rundt på jakt etter?
Old 18nde 2009 Mar, 13:00
Donor Group

Default Wow konto 4 Sale

World of Warcraft forbyr handel og selge kontoer.
Old 18nde 2009 Mar, 13:07
Moderator Group

Default Wow konto 4 Sale

Nettopp. eBay ikke tillater at det for en grunn.

Sitat:
Eierskap og salg av konto eller virtuelle elementer.

Blizzard ikke gjenkjenner overføring av WoW-kontoer eller Blizzard Accounts (hver en "konto"). Du kan ikke kjøpe, selge, gave eller handel noen konto, eller tilbud om å kjøpe, selge, gave eller handel noen konto, og ethvert slikt forsøk er ugyldig. Blizzard eier og har rettigheter, eller på annen måte har rettigheter til alt innholdet som vises i spillet. Du aksepterer at du har ingen rett eller tittel i eller til et slikt innhold, inkludert uten begrensning den virtuelle varer og valuta vises eller opprinnelse i spillet, eller andre egenskaper knyttet til kontoen eller lagres på tjenesten. Blizzard ikke gjenkjenner noen purported flytting av virtuelle eiendom utført utenfor spillet, eller purported salg, gave eller handel i den virkelige verden "av alt som vises, eller kommer i spillet. Følgelig kan du ikke selge i spill eller valuta for "ekte" penger, eller bytte disse elementene eller valuta for verdien utenfor spillet.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg få min gamle kontoen tilbake? Crazyhorse Community News & Chat 6 18 mai 2009 15:05
Hva PayPal-konto for å få robina80 Av Emne Diskusjon 4 10 februar 2009 09:02
Hvordan kan jeg delet min??? paudashlake Community News & Chat 1 15 februar 2008 18:51
Slette kontoen min fondamento Community News & Chat 3 19 nov 2007 10:20
Best Business bankkonto? quinda Av Emne Diskusjon 10 23 oktober 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.