![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har spilt World of Warcraft for en stund nå, men har fått lei av det og jeg tenkte på å selge kontoen min, jeg ikke vet hvor du skal selge den som ebay tillater ikke lenger salg av wow kontoer og alle de andre nettsteder utseende litt iffy. så kan noen anbefale et nettsted som jeg kan selge min wow konto på, og det må godta paypal av veien. også hvis noen ønsker å kjøpe den direkte gjennom forum detaljene er under: karakteren 1: lv 75 deathknight episke bakken mount flying mount 450 skinning 325 fortryllende 450 firstaid 1000 gull 12000 honor points karakteren 2: lv 70 hunter episke bakken mount 375 skinning 375 førstehjelp 280 fortryllende no gull ingen ære poeng både på samme server som er en pve server, pm din tilbyr til meg |
|
| |||
| |||
| Hvor mye du rundt på jakt etter? |
|
| |||
| |||
| World of Warcraft forbyr handel og selge kontoer. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Nettopp. eBay ikke tillater at det for en grunn. Sitat:
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan jeg få min gamle kontoen tilbake? | Crazyhorse | Community News & Chat | 6 | 18 mai 2009 15:05 |
| Hva PayPal-konto for å få | robina80 | Av Emne Diskusjon | 4 | 10 februar 2009 09:02 |
| Hvordan kan jeg delet min??? | paudashlake | Community News & Chat | 1 | 15 februar 2008 18:51 |
| Slette kontoen min | fondamento | Community News & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Best Business bankkonto? | quinda | Av Emne Diskusjon | 10 | 23 oktober 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |