mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > CJ Används Marketplace

Register

Wow konto 4 Sale

Closed Thread

Thread Tools
Old 12 mars 2009, 13:52
Givargruppen

Default Wow konto 4 Sale

hej jag har spelat World of Warcraft ett tag nu men har uttråkad av det och jag tänkte sälja mitt konto, jag dont verkligen veta var att sälja det som ebay inte längre tillåter försäljning av wow och alla andra webbsidor ser lite TVIVELAKTIG. så kan någon rekommendera en hemsida som jag kan sälja mitt wow konto och det måste acceptera paypal av vägen. även om någon vill köpa den direkt via forumet detaljerna nedan:

karaktär 1:
lv 75 deathknight
episka marken montera
flying mount
450 avhudning
325 förtrollande
450 firstaid
1000 guld
12000 ära poäng

karaktär 2:
lv 70 hunter
episka marken montera
375 avhudning
375 första hjälpen
280 förtrollande
inget guld
ingen ära poäng

båda på samma server som är en PVE-server pm dina erbjudanden till mig
Old 18 Mars 2009, 08:49
Ledamot Gruppen

Default Wow konto 4 Sale

Hur mycket var du ungefär söker?
Old 18 Mars 2009, 13:00
Givargruppen

Default Wow konto 4 Sale

World of Warcraft förbjuder handel och sälja konton.
Old 18 Mars 2009, 13:07
Moderator-gruppen

Default Wow konto 4 Sale

Exakt. eBay inte tillåter det av en anledning.

Citat:
Äganderätt / försäljning av konto eller virtuella objekt.

Blizzard inte känner igen överföring av WoW-konton eller Blizzard konton (var ett "konto"). Du får inte köpa, sälja, gåva eller handel något konto, eller erbjuda sig att köpa, sälja, gåva eller handel något konto, och alla sådana försök är ogiltiga. Blizzard äger, har beviljats tillstånd eller på annat sätt har rätt till allt innehåll som visas i spelet. Du accepterar att du har ingen rätt eller titel i eller något sådant innehåll, inklusive, utan begränsning, den virtuella varor eller valuta som förekommer eller har sitt ursprung i spelet, eller något annat attribut är kopplad till kontot eller lagrat på Tjänsten. Blizzard inte känner igen varje påstådd överlåtelse av virtuell egendom verkställas utanför spelet, eller påstådd försäljning, gåva eller handel i den "verkliga världen" av något som verkar eller har sitt ursprung i spelet. Därför kan du inte sälja i spelet ex eller valuta för "riktiga" pengar, eller byta ut dessa poster eller valuta för värde utanför spelet.

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kan jag få mitt gamla konto igen? Crazyhorse Gemenskapen Nyheter & Chat 6 18 maj 2009 15:05
Vad PayPal-kontot för att hämta robina80 Off Topic Discussion 4 10 februari 2009 09:02
Hur gör jag raderas mitt konto???? paudashlake Gemenskapen Nyheter & Chat 1 15 februari 2008 18:51
Ta bort mitt konto fondamento Gemenskapen Nyheter & Chat 3 19 november 2007 10:20
Best Business bankkonto? quinda Off Topic Discussion 10 23 oktober 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.