![]() |
|
| |||
| |||
| hej jag har spelat World of Warcraft ett tag nu men har uttråkad av det och jag tänkte sälja mitt konto, jag dont verkligen veta var att sälja det som ebay inte längre tillåter försäljning av wow och alla andra webbsidor ser lite TVIVELAKTIG. så kan någon rekommendera en hemsida som jag kan sälja mitt wow konto och det måste acceptera paypal av vägen. även om någon vill köpa den direkt via forumet detaljerna nedan: karaktär 1: lv 75 deathknight episka marken montera flying mount 450 avhudning 325 förtrollande 450 firstaid 1000 guld 12000 ära poäng karaktär 2: lv 70 hunter episka marken montera 375 avhudning 375 första hjälpen 280 förtrollande inget guld ingen ära poäng båda på samma server som är en PVE-server pm dina erbjudanden till mig |
|
| |||
| |||
| Hur mycket var du ungefär söker? |
|
| |||
| |||
| World of Warcraft förbjuder handel och sälja konton. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Exakt. eBay inte tillåter det av en anledning. Citat:
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan jag få mitt gamla konto igen? | Crazyhorse | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 18 maj 2009 15:05 |
| Vad PayPal-kontot för att hämta | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10 februari 2009 09:02 |
| Hur gör jag raderas mitt konto???? | paudashlake | Gemenskapen Nyheter & Chat | 1 | 15 februari 2008 18:51 |
| Ta bort mitt konto | fondamento | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 19 november 2007 10:20 |
| Best Business bankkonto? | quinda | Off Topic Discussion | 10 | 23 oktober 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |