![]() |
|
| |||
| |||
| hi, ive mijn 360 op eBay als anyones geïnteresseerd. als iemand van het forum koopt het i will donate £ 10 aan het forum! heres de link http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...e=STRK:MESE:IT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mooi gebaar Hoop dat de verkoop goed gaat
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Arn't ze £ 150 in de meeste winkels nu? of zijn de advertenties liegen tegen me. |
|
| |||
| |||
| 20GB versie met spellen! 150 is de console alleen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ahh ik zie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| het is £ 165 op overklokkers, en deze heeft wel spelletjes met ze etc
| |||
| |||
| kopen, weet je dat je wilt |
|
| |||
| |||
| Sorry, ik ben geen console fan. |
|
| |||
| |||
| nu £ 140, Kopen Kopen Kopen! |
|
| |||
| |||
| hi, ive verlaagd de prijs van mijn 360 tot £ 140. indien anyones geïnteresseerd pm mij eerst want als u mij de paypal betaling rechtstreeks en niet via ebay i dont moeten betalen £ 10 definitieve waarde vergoeding en ik zal schenken die aan het forum. heres de nieuwe link: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...MESE:IT&ih=004 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Te koop: VERKOCHT | SocialWarfare | CJ Gebruikt Marktplaats | 0 | 28 nov 2008 19:44 |
| Te Koop (punt 1) | PC WhizzKid | Off Topic Discussie | 1 | 12 jun 2008 03:25 |
| Te Koop: CM Stacker 832 | Gazmondo | CJ Gebruikt Marktplaats | 4 | 7 mei 2008 14:26 |
| Halo zal invloed hebben op de verkoop van MS XBOX 360? | its.sid | PC & Gaming Console | 5 | 4 Dec 2007 12:10 |
| Thread Tools | |
| |