![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Ive sette min 360 på ebay hvis anyones interesserte. Hvis noen fra forumet kjøper det jeg vil donere £ 10 til forumet! heres koblingen http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...e=STRK:MESE:IT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyggelig gest Håper salget går bra
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Arn't de £ 150 i de fleste butikker nå? eller er det reklame lyve til meg igjen. |
|
| |||
| |||
| 20GB versjonen med spill! 150 er konsollen bare
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ahh jeg kan se. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er £ 165 på Overclockers, og dette har spill med det osv.
| |||
| |||
| kjøper den, du vet du vil |
|
| |||
| |||
| Beklager, jeg er ikke en konsoll fan. |
|
| |||
| |||
| Nå kr 140, kjøpe, kjøpe, kjøpe! |
|
| |||
| |||
| Hei, Ive senket prisen på min 360 til £ 140. hvis anyones interessert pm meg først, fordi hvis du sende meg paypal betalingen direkte i stedet for å gå gjennom ebay jeg dont må betale £ 10 endelige verdien avgift og jeg vil gi det til forumet. heres ny link: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...MESE:IT&ih=004 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Til salgs: Selges | SocialWarfare | CJ Brukes Marketplace | 0 | 28 nov 2008 19:44 |
| For Sale (pkt 1) | PC WhizzKid | Av Emne Diskusjon | 1 | 12 juni 2008 03:25 |
| For Sale: CM Stacker 832 | Gazmondo | CJ Brukes Marketplace | 4 | 7 mai 2008 14:26 |
| Vil Halo påvirke salget av MS XBOX 360? | its.sid | PC & Console Gaming | 5 | 4 desember 2007 12:10 |
| Thread Tools | |
| |