![]() |
|
| |||
| |||
| hej, ive ställa min 360 på eBay, om anyones intresserade. Om någon från forumet köper det jag kommer att donera £ 10 till forumet! Heres länken http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...e=STRK:MESE:IT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice gest Hoppas försäljningen går bra
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Arn't de £ 150 i de flesta butiker nu? eller är de annonser som ligger på mig igen. |
|
| |||
| |||
| 20GB versionen med spel! 150 är konsolen bara
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ahh jag se. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det är £ 165 på överklockare, och detta en har spel med det osv
| |||
| |||
| köpa det, du vet att du vill |
|
| |||
| |||
| Förlåt, jag är inte en konsol fläkt. |
|
| |||
| |||
| nu £ 140, köpa köpa köpa! |
|
| |||
| |||
| hej, ive sänkte priset på min 360 till £ 140. om anyones intresserad pm mig först eftersom om du skickar mig paypal betalning direkt snarare än gå via ebay jag dont måste betala £ 10 slutvärdet avgift och jag kommer att donera den till forumet. Heres den nya länken: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...MESE:IT&ih=004 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Till salu: SOLD | SocialWarfare | CJ Används Marketplace | 0 | 28 november 2008 19:44 |
| For Sale (punkt 1) | PC WhizzKid | Off Topic Discussion | 1 | 12 juni 2008 03:25 |
| For Sale: CM Stacker 832 | Gazmondo | CJ Används Marketplace | 4 | 7 maj 2008 14:26 |
| Kommer Halo påverka försäljningen av MS XBOX 360? | its.sid | PC & Console Gaming | 5 | 4 december 2007 12:10 |
| Thread Tools | |
| |