![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan nu indtaste spec af computeren i din profil i dit bruger kontrolpanel.
Ikke blot er dette en måde at prale om spec af din maskine det også hjælper nogen hjælpe dig med et problem eller give dig råd, da de ved, hvilken hardware og software du kører på et hurtigt overblik. Dette kan dramatisk fremskynde bistanden. Nyde. Dave. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God opkald.: D Gjort. Hvis du ønsker at se en persons kit. Klik på medlemmer skærmnavn. Så i mit tilfælde skal du klikke på alex Vælg derefter 'Viewpublic profil' fra rullemenuen.
|
| |||
| |||
| Wow Thats fantastiske funktioner. Tak for det. Jeg vil føle op det snart. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan udfylde det i 'skønt, hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og også en tad desperate ......: D
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg tror, at de oplysninger, som du er virkelig fantastisk, og jeg er sikker på, at denne funktion gonna rock ..... tak for det mate! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vampirefreaks.com profil | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 april 2008 06:19 |
| Hvad du spec? Spec leaderboard | Cew27 | General Hardware Chat | 54 | 5 januar 2008 18:50 |
| Lav profil | Fondamento | Grafikkort & Monitors | 2 | 15 november 2007 09:07 |
| Lav profil gfx hjælpe bedes | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 2 | 10 oktober 2007 05:26 |
| Profil probs! | shroomo | Fællesskabet News & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |