![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyt voit kirjoittaa spec tietokoneen profiilissasi vuonna käyttäjän ohjauspaneelista.
Ei ole vain tämä tapa kerskailla siitä spec oman koneen se myös auttaa joku auttaa sinua ongelman tai antaa sinulle neuvoja ja he tietävät, mitä laitteisto-ja ohjelmisto olet käydessä nopealla silmäyksellä. Tämä voi merkittävästi nopeuttaa avun. Nauttia. Dave. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä puhelu.: D Tehty. Jos haluat katsella jonkun pakki. Klikkaa jäsenten näyttönimi. Joten minun tapauksessani klikkaa alex Valitse sitten "Viewpublic profiili" olevasta avattavasta valikosta.
|
| |||
| |||
| Wow thats paljon ominaisuuksia. Kiitos siitä. Haluan tuntea pystyvänsä sen pian. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ette voi täyttää sen "vaikka jos haluat. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ja myös tad epätoivoinen ......: D
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen sitä mieltä, että tietojen perusteella sinulla on todella hieno, ja olen varma, että tämä ominaisuus tulee rock ..... kiitos se mate! |