![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt nu de spec van de computer in je profiel in je user control panel.
Niet alleen is dit een manier om opscheppen over de specificaties van het apparaat dat helpt ook iedereen die u helpen met een probleem of geven u advies als zij weten welke hardware en software die u op een snelle blik. Dit kan dramatisch versnellen bijstand. Genieten. Dave. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed gesprek.: D Gedaan. Als u wilt bekijken iemands kit. Klik op de leden scherm naam. Dus in mijn geval klikt u op linasita Selecteer vervolgens' Viewpublic profiel 'in het drop-down menu.
|
| |||
| |||
| Wow thats great features. Bedankt daarvoor. Ik voel me al snel omhoog. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Je kunt vullen in 'maar als je wilt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
En ook een beetje wanhopig ......: D
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ja, ik denk dat de informatie die door u is echt geweldig en ik ben er zeker van dat deze functie ga rock ..... bedankt voor het mate! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vampirefreaks.com profiel | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 apr 2008 06:19 |
| Wat is je spec? Spec leaderboard | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 54 | De 5 januari 2008 18:50 |
| Low Profile | Fondamento | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 15 nov 2007 09:07 |
| Laag profiel gfx helpen alstublieft | Cew27 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 10 okt 2007 05:26 |
| Profiel probs! | shroomo | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 30 apr 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |