![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan nu skriva in spec på din dator i din profil i ditt användarnamn kontrollpanelen.
Inte bara är det här ett sätt att skryta om spec av din maskin också hjälper någon att hjälpa dig med ett problem eller ge dig råd när de vet vad hårdvara och mjukvara du kör på en snabb blick. Detta kan dramatiskt snabbare hjälp. Njuta av. Dave. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra samtal.: D Gjord. Om du vill visa någons kit. Klicka på medlemmar skärmnamn. Så i mitt fall klicka på alex Välj sedan "Viewpublic profil" från rullgardinsmenyn.
|
| |||
| |||
| Wow thats fantastiska funktioner. Tack för det. Jag skulle känna upp det snart. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan fylla i "men om du vill. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Och också en smula desperat ......: D
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ja, jag tror att den information som du är riktigt stor en, och jag är säker på att denna funktion kommer rock ..... tack för det mate! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vampirefreaks.com profil | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 april 2008 06:19 |
| Vad du spec? Spec leaderboard | Cew27 | General Hardware Chat | 54 | 5 januari 2008 18:50 |
| Lågprofil | fondamento | Grafikkort & Skärmar | 2 | 15 november 2007 09:07 |
| Lågprofil Gfx hjälp behaga | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 10 oktober 2007 05:26 |
| Profil probs! | shroomo | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |