![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vores vært udføres en rutinemæssig opdatering i går aftes, der var beregnet til at køre et par timer til 06:00, noget gik galt, og vi har været nede indtil 19:00 i aften, det er nu tilbage til det normale og bør blive ved med at være. Undskyld ulejligheden forvoldt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er, hvad Virgin Media ofte lykkes, når de udfører rutinemæssige arbejde på deres e-mail-servere
| |||
| |||
| Ha! Yeah, rutinevedligeholdelse er en smart måde at sige, vi ønsker at rod med en belastning på ting og vi vil sandsynligvis hanen det op. 18 timer ned, jeg er ikke tilfreds med vores vært at sige det mildt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Været forsøgt at få den for aldre. Jeg har mistet en meget lang post i går aftes, da vi først gik ned ... Jeg troede, det var min internetforbindelse. ![]() Nå ja, vi er tilbage nu og forhåbentlig opholder sig på den måde.
|
| |||
| |||
| Beklager, det var helt ude af mine hænder, dæmningen vært! |
|
| |||
| |||
| Jeg var en smule bekymret. Den side vil ikke tiden ud eller noget, ville det bare aldrig belastning. De bør komme med en standard "Doing vedligeholdelse" side, som brugerne gå til i disse tilfælde. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Don't worry Dave, var det ud af din kontrol. Jeg havde gemt en kopi halvvejs gennem heldigvis.
__________________ serverguy |