![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meidän vastaanottavan tehty rutiininomainen päivitys viime yönä, joka oli tarkoitus käynnistää muutaman tunnin 06:00, mikä meni pieleen, ja meillä on ollut alaspäin, kunnes 19:00 tänä iltana, asiat ovat nyt palanneet normaaliin ja pitäisi pysyä tällä tavalla. Sorry for any inconvenience aiheutunut.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Juuri Virgin Media usein onnistuu, kun he suorittavat rutiinitehtävät niiden sähköpostin palvelimet
| |||
| |||
| Ha! Joo, tavanomaiset huolto on kätevä tapa sanoa, että haluamme sotku, joiden kantavuus tavaraa ja me luultavasti hana se. 18 Tuntia alas En ole tyytyväisiä isäntänä sanoa vähiten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yrittänyt päästä vuosikausia. Olen menettänyt hyvin pitkä post viime yönä, kun ensimmäinen meni alas ... Luulin, että minulla oli internetyhteys. ![]() Voi hyvin, emme takaisin nyt ja toivottavasti oleskelee tällä tavalla.
|
| |||
| |||
| Sorry, se oli täysin minun käsissä, patojen vastaanottavan! |
|
| |||
| |||
| Olin hieman huolestunut. Sivua ei ole aikaa tai mitään, se vain ei ole koskaan kuormituksella. Ne pitäisi keksiä oletusarvon "Doing huolto"-sivulla, että käyttäjät mennä näissä tapauksissa. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Älä huoli Dave, se oli pois sinun hallinnassasi. Minulla oli tallentaa puoli läpi onneksi.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 5 heinäkuu seisokkiaikaa | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 0 | 5. Jul 2009 12:36 |
| MÄÄRÄAIKA SÄÄDÖKSEN AVG 7.5 ILMAISET PÄIVITYKSET 31 elokuu 2008 | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 11. Jul 2008 15:10 |
| Thread Tools | |
| |