![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onze gastheer verricht een routine update gisteravond dat bedoeld was om een paar uur tot 06:00, is er iets mis gegaan en we hebben beneden tot 19:00 vanavond, dingen zijn nu terug naar normaal en moet blijven op die manier. Sorry voor het ongemak.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is wat Virgin Media vaak beheert wanneer zij uitvoeren routinematige werkzaamheden met betrekking tot hun e-mail servers
| |||
| |||
| Ha! Ja, routine-onderhoud is een slimme manier om te zeggen wij willen puinhoop bij een belasting van spullen en we zullen waarschijnlijk pik het op. 18 uur neer, ik ben niet blij met onze gastheer op zijn zachtst gezegd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Proberen te krijgen op voor jong en oud. Ik verloor een zeer lange na gisteravond toen we eerst ging ... Ik dacht dat het was mijn internet verbinding. ![]() Ach, we zijn nu terug en hopelijk blijf op die manier.
|
| |||
| |||
| Sorry, het was helemaal uit mijn handen, dam gastland! |
|
| |||
| |||
| Ik was een beetje bezorgd. De pagina zou niet time-out of iets zou gewoon nooit last. Ze moeten komen met een standaard 'Doing onderhoud "pagina die gebruikers gaan in deze gevallen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Don't worry Dave, het was uit uw controle. Ik had een kopie opgeslagen halverwege gelukkig.
__________________ serverguy |