![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vår vert utførte rutinemessig oppdatering i natt som var ment å kjøre et par timer til 06:00, noe gikk galt og vi har vært nede frem til 19:00 i kveld, ting er nå tilbake til normal og skal bo på den måten. Vi beklager eventuelle problemer forårsaket.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er det Virgin Media ofte styrer når de utfører rutinemessig arbeid på e-servere
| |||
| |||
| Ha! Ja, rutinemessig vedlikehold er en smart måte å si vi ønsker å rote med en last på ting, og vi vil trolig kuk den opp. 18 timer ned, jeg er ikke fornøyd med vår vert å si det mildt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vært å få på for aldre. Jeg mistet en svært lange innlegg i går kveld når vi først gikk ned ... Jeg trodde det var min internettforbindelse. ![]() Nåvel, vi er tilbake nå og forhåpentligvis bor på den måten.
|
| |||
| |||
| Beklager, det var helt ut av hendene mine, dam vert! |
|
| |||
| |||
| Jeg var en smule bekymret. Siden ville ikke tid eller noe, det ville bare aldri last. De burde komme opp med en standard "Doing vedlikehold" side som brukere kan i disse tilfellene. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ikke bekymre deg Dave, den var ute av kontroll. Jeg hadde lagret en kopi halvveis gjennom heldigvis.
__________________ serverguy |