![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vær opmærksom på, at der absolut ingen måde, hvorpå du kan spam på dette websted. Lad mig sige det igen: Ingen måde, er det UMULIGT med de systemer, vi har på plads! Oprindeligt et medlems Posts skal valideres manuelt af en moderator. Posts ikke bor på forum før, i grunden, vi sige det. Også, ALLE forum links er rel = "nofollow" til søgning bots, ligesom googlebot. Så hvis Googlebot ikke kan se dem, vil de ikke arbejde for SEO. Endelig medlem profiler ikke er indekseret af Google her, vi blokere dem, så disse forbindelser ikke arbejde der. Du spilder alles tid (herunder din egen) at tro, at du kan spam på CJ. Dette er et fællesskab af gerne sindede mennesker, som ikke har nogen interesse i dig eller hvad er det du prøver at sælge. Vi kan og vil forbyde dig på IP-niveau, når vi fanger dig i den handling. Så gå ud og købe din egen båndbredde og ophold off CJ.