Huomio kaikki roskapostittajia, lue. Huomaa, että tämä ei ole missään tapa, jolla voit roskapostiin Tällä sivustolla.
Sallikaa minun sanoa vielä kerran: Ei millään tavoin, se on MAHDOTONTA kanssa järjestelmien meillä on paikka!
Aluksi jäsenen Postin on validoitava manuaalisesti valvojaksi. Postin eivät elää foorumin asti, pohjimmiltaan, sanomme niin.
Myös KAIKKI foorumi linkit ovat rel = "nofollow" etsintä roboteilta, kuten googlebot. Joten jos googlebot ei näe niitä, ne eivät toimi SEO.
Lopuksi jäsen profiileja ei indeksoida Google täällä, estää heitä, joten nämä linkit eivät toimi siellä joko.
You're tuhlaa kaikki aika (myös oman) ajatella, että voit spam on CJ. Tämä on yhteisö, kuten ajattelevia ihmisiä, joilla ei ole kiinnostunut sinun tai mikä se on, jota yrität myydä.
Me voimme ja meidän on kiellettävä sinulle IP-tasolla, kun olemme kiinni itse teossa.
Joten mene ja ostaa oman kaistanleveyttä ja pysyä pois CJ.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus
My System: Zoomy Processor (s): E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v | Emolevy: Asus P5K Premium | RAM-muisti: 2GB Dominator 8500 | Graphics Card (s): BFG 8800GT | Äänikortti: Xfi Extremegamer | Kiintolevy (t): 3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi | Optinen asema (t): LG GGC H20L | Asia / PSU: Enermax 720w | Jäähdytys: AC7 | Network / Internet:
| Monitor (t): 245B, 931B (Samsung) | Operating System (s): Vista 32p | |