mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Oproep aan alle spammers, kunt lezen.

Closed Thread

Thread Tools
Old 9 aug. 2007, 09:42
Donor Groep

Default Oproep aan alle spammers, kunt lezen.

Wees u ervan bewust dat er absoluut geen manier voor u om spam op deze site.

Laat me dit zeggen weer: No way, het is ONMOGELIJK met de systemen die wij hebben in plaats!

Aanvankelijk een lid van de post moeten worden gevalideerd handmatig door een moderator. Post niet wonen op het forum tot, in principe, zeggen we ja.

Bovendien zijn alle forum links rel = "nofollow" voor zoeken bots, zoals googlebot. Dus als googlebot niet kan zien, zullen ze niet werken voor SEO.

Ten slotte, lid profielen worden niet geïndexeerd door Google, we blokkeren, zodat deze links niet werken, hetzij.

You're wasting ieders tijd (waaronder uw eigen) denken dat je spam op CJ. Dit is een gemeenschap van gelijkgestemde mensen die willen hebben geen belang bij u of wat het ook is dat u probeert te verkopen.

Wij kunnen en zullen u een verbod op IP-niveau zodra we vangen u in het besluit.

Dus, koop dan uw eigen bandbreedte en verblijf uitgeschakeld CJ.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Closed Thread

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Over mij! Ooo! Ooo! Lees meer over mij! Infinity Introduceer jezelf hier 2 8 september 2009 03:57
Terug strijd tegen spammers evilfantasy Web Design, Hosting & SEO 3 13 sep 2008 16:13
Krlll! Don't read this. linasita Grafische Kaarten & Monitors 2 25 okt 2007 01:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.