![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vær oppmerksom på at det er absolutt ingen måte for deg å spam på dette nettstedet. La meg si det igjen: Ingen måte er det Umulig med de systemene vi har i stedet! Først en medlemmets innlegg må vurderes manuelt av en moderator. Meldingen er ikke aktiv på forumet til, innerst inne, vi sier det. Dessuten ALL forum koblingene rel = "nofollow" for søkeroboter, som Googlebot. Så hvis googlebot kan ikke se dem, de vil ikke fungere for SEO. Endelig medlemmer ikke er indeksert av Google her, vi blokkere dem, slik at disse koblingene ikke fungerer der heller. Du kaster bort alles tid (inkludert din egen) tenker at du kan spam på CJ. Dette er en gruppe som tenkende mennesker som ikke har noen interesse for deg eller hva det er du prøver å selge. Vi kan og vil utestenge deg på IP-nivå når vi ta deg i akt. Så, gå og kjøpe din egen båndbredde og opphold av CJ.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Om meg! Ooo! Ooo! Les om meg! | Infinity | Presenter deg selv her | 2 | 8 september 2009 03:57 |
| Fight Tilbake Against Spammere | evilfantasy | Web Design, hosting & SEO | 3 | 13. sep 2008 16:13 |
| Krlll! Ikke les dette. | alex | Kabinetter & Skjermer | 2 | 25 oktober 2007 01:31 |
| Thread Tools | |
| |