mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Upprop till alla spammare, läs.

Closed Thread

Thread Tools
Old 9 august 2007, 09:42
Givargruppen

Default Upprop till alla spammare, läs.

Tänk på att det finns absolut inget sätt för dig att spam på denna webbplats.

Låt mig säga det igen: Nej, det är OMÖJLIGT med de system vi har i stället!

Inledningsvis en ledamot Posts måste godkännas manuellt av en moderator. Posts inte lever på forumet förrän, i princip, vi säger så.

Dessutom kommer alla forum länkar rel = "nofollow" för sökrobotar, t.ex. googlebot. Så om googlebot inte kan se dem, de kommer inte att fungera för SEO.

Slutligen medlemsprofiler inte indexeras av Google här, vi blockera dem, så att dessa förbindelser fungerar inte det heller.

Du slösar allas Temne (inklusive din egen) tror att du kan spam på CJ. Detta är en gemenskap av likasinnade människor som inte har något intresse för dig eller vad är det du försöker sälja.

Vi kan och kommer att förbjuda dig på IP-nivå när vi fånga dig i handling.

Så gå och köpa din egen bandbredd och vistelse utanför CJ.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Om mig! Ooo! Ooo! Läs om mig! Infinity Presentera dig här 2 8 september 2009 03:57
Slå tillbaka mot Spammare evilfantasy Web Design, Hosting & SEO 3 13 sep 2008 16:13
Krlll! Har inte läst detta. alex Grafikkort & Skärmar 2 25 oktober 2007 01:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.