![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänk på att det finns absolut inget sätt för dig att spam på denna webbplats. Låt mig säga det igen: Nej, det är OMÖJLIGT med de system vi har i stället! Inledningsvis en ledamot Posts måste godkännas manuellt av en moderator. Posts inte lever på forumet förrän, i princip, vi säger så. Dessutom kommer alla forum länkar rel = "nofollow" för sökrobotar, t.ex. googlebot. Så om googlebot inte kan se dem, de kommer inte att fungera för SEO. Slutligen medlemsprofiler inte indexeras av Google här, vi blockera dem, så att dessa förbindelser fungerar inte det heller. Du slösar allas Temne (inklusive din egen) tror att du kan spam på CJ. Detta är en gemenskap av likasinnade människor som inte har något intresse för dig eller vad är det du försöker sälja. Vi kan och kommer att förbjuda dig på IP-nivå när vi fånga dig i handling. Så gå och köpa din egen bandbredd och vistelse utanför CJ.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Om mig! Ooo! Ooo! Läs om mig! | Infinity | Presentera dig här | 2 | 8 september 2009 03:57 |
| Slå tillbaka mot Spammare | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 13 sep 2008 16:13 |
| Krlll! Har inte läst detta. | alex | Grafikkort & Skärmar | 2 | 25 oktober 2007 01:31 |
| Thread Tools | |
| |