mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Kan jeg få min gamle konto tilbage?

Reply

Thread Tools
Old 18. maj 2009, 11:26
Medlem Gruppen

Default Kan jeg få min gamle konto tilbage?

Hey Mods / Admins
It `s Crazyhorse AKA Carl
Am bare vandre er det ok at have min gamle konto tilbage på CJ som jeg don `t gerne denne konto, fordi jeg kan` t huske min gamle konto, password, og jeg skiftede internetudbydere og så kan `t anmode om en ny adgangskode, som min gamle Internetudbyderen har annulleret min e-mail-adresse højde for denne konto på her.
Jeg kan bekræfte min gamle e-mail hvis det bliver nødvendigt eller noget andet, eller kan du overføre mit indlæg og mit navn over

Skål

...::: Carl :::...

PS Kunne `t komme i gang med at sende beskeder via yahoo som jeg don` t brug yahoo.And det ud til en masse kerfuthal at way.NOTE: Jeg er på msn nu så hvis ya vil sende mig en mail eller pm I `ll modtage det starter væk.
Old 18. maj 2009, 11:33
Administrator Gruppen

Sikker, skal du bare bruge den kontakt os form og levering så meget info på den konto, som du kan. Email, DOB, ISP, IP osv.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18. maj 2009, 11:53
Administrator Gruppen

Hvis du fortsætter med at bruge den nye konto I'll antage du er nu tilfreds med det. Som du er kun tilladt en login I'll forbyde gamle.
Old 18. maj 2009, 12:43
Medlem Gruppen

It `s navn mate kan du / I ændre det?
Old 18. maj 2009, 12:54
Administrator Gruppen

Du er nødt til at bevise det er din konto, så send mig besked via kontakt os, da jeg bad om. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php
Old 18. maj 2009, 14:34
Medlem Gruppen

Jeg har hybrid sendte det en evighed, når du første gang bedt om.
Old 18. maj 2009, 15:05
Administrator Gruppen

Intet kom gennem mit øje bare prøves form og at den fungerer fint.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sikkerhedskopier får ryggen op? alex General Software Chat 3 2 november 2009 08:55
Wow Account 4 Sale Spencer2004 CJ Brugt Marketplace 3 18 marts 2009 13:07
Hvad PayPal konto, du vil hente robina80 Off Topic Discussion 4 10 februar 2009 09:02
Hvordan kan jeg delet min konto???? paudashlake Fællesskabet News & Chat 1 15 februar 2008 18:51
Sletning af min konto Fondamento Fællesskabet News & Chat 3 19 november 2007 10:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.