![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Mods / Admins It `s Crazyhorse AKA Carl Am bare vandre er det ok at have min gamle konto tilbage på CJ som jeg don `t gerne denne konto, fordi jeg kan` t huske min gamle konto, password, og jeg skiftede internetudbydere og så kan `t anmode om en ny adgangskode, som min gamle Internetudbyderen har annulleret min e-mail-adresse højde for denne konto på her. Jeg kan bekræfte min gamle e-mail hvis det bliver nødvendigt eller noget andet, eller kan du overføre mit indlæg og mit navn over Skål ...::: Carl :::... PS Kunne `t komme i gang med at sende beskeder via yahoo som jeg don` t brug yahoo.And det ud til en masse kerfuthal at way.NOTE: Jeg er på msn nu så hvis ya vil sende mig en mail eller pm I `ll modtage det starter væk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikker, skal du bare bruge den kontakt os form og levering så meget info på den konto, som du kan. Email, DOB, ISP, IP osv.
| |||
| |||
| Hvis du fortsætter med at bruge den nye konto I'll antage du er nu tilfreds med det. Som du er kun tilladt en login I'll forbyde gamle. |
|
| |||
| |||
| It `s navn mate kan du / I ændre det? |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at bevise det er din konto, så send mig besked via kontakt os, da jeg bad om. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php |
|
| |||
| |||
| Jeg har hybrid sendte det en evighed, når du første gang bedt om. |
|
| |||
| |||
| Intet kom gennem mit øje bare prøves form og at den fungerer fint. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sikkerhedskopier får ryggen op? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Wow Account 4 Sale | Spencer2004 | CJ Brugt Marketplace | 3 | 18 marts 2009 13:07 |
| Hvad PayPal konto, du vil hente | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10 februar 2009 09:02 |
| Hvordan kan jeg delet min konto???? | paudashlake | Fællesskabet News & Chat | 1 | 15 februar 2008 18:51 |
| Sletning af min konto | Fondamento | Fællesskabet News & Chat | 3 | 19 november 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |