![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Mods / Admins It `s Crazyhorse AKA Carl Am vain vaeltelu on ok minun vanhan tilin takaisin CJ kuin i don `t kuten tämän huomioon, koska En voi muistaa vanhan tilin salasanan ja i kytketty Internet-palveluntarjoajat ja niin voi` t pyytää uuden salasanan, kuten vanhojen ISP on peruuttanut sähköpostiosoitteeni huomioon kyseisen tilin täällä. Voin tarkistaa, my old email tarvittaessa tai mitään muuta, tai voit siirtää minun virkaa ja nimeni yli Hurraa ...::: Carl :::... PS voinut `t get kanssa lähettämällä viestejä kautta yahoo kuin i don` t käyttää yahoo.And tuntui paljon kerfuthal että way.NOTE: Olen msn nyt niin jos ya haluat lähettää minulle sähköpostia tai pm i `ll vastaanottaa se alkaa päässä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Totta kai, juuri käytä yhteyttä meihin muodossa ja antaa niin paljon tietoa tilille voit. Sähköposti, syntymäaika, ISP, IP jne.
| |||
| |||
| Jos käytät uuden tilin I'll Oletan nyt tyytyväisiä. Kuten on sallittu vain yhden kirjautumistunnuksen I'll kieltää vanha. |
|
| |||
| |||
| It `s nimi perämies voi / voin vaihtaa sen? |
|
| |||
| |||
| Et tarvitse todistaa, on sinun, lähetä minulle viesti yhteyttä meihin kuten olin pyytänyt. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php |
|
| |||
| |||
| Tein risteytettyjen lähetti sen aikoja sitten, kun on ensin pyydetty. |
|
| |||
| |||
| Mikään tuli minun lopussa, juuri testattiin muodossa ja se toimii hyvin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Takaisin ylös alkaa selässä asti? | alex | General Software Chat | 3 | 2 marraskuu 2009 08:55 |
| Wow tili 4 Sale | Spencer2004 | CJ Käytetyt Marketplace | 3 | 18th Mar 2009 13:07 |
| Mitä PayPal-tili Hanki | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 10th Feb 2009 09:02 |
| Miten delet tiliini?? | paudashlake | Yhteisön News & Chat | 1 | 15th Feb 2008 18:51 |
| Poistaminen tilini | fondamento | Yhteisön News & Chat | 3 | 19. marraskuu 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |