![]() |
|
| |||
| |||
| He Mods / Admins Het is Crazyhorse AKA Carl Ben gewoon wandelend is het ok om mijn oude account terug op CJ als i don `t like this account, want ik kan` t niet meer mijn oude wachtwoord en i ingeschakeld ISP's en dus kan niet vragen om een nieuw wachtwoord, zoals mijn oude ISP hebben geannuleerd mijn email adres voor die account op hier. Ik kan controleren of mijn oude e-mail indien nodig of iets anders, of kan je mijn berichten en mijn naam op Sante ...::: Carl :::... PS Kon `t gaan met het verzenden van berichten via yahoo als i don` t gebruik yahoo.And leek veel kerfuthal dat way.NOTE: Ik ben nu op msn dus als je wilt, stuur me een e-mail of pm I `ll ontvangen het begin weg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tuurlijk, gewoon gebruik van het formulier contact met ons op en het aanbod zo veel info op de rekening als je kunt. E-mail, DOB, ISP, IP, enz.
| |||
| |||
| Als u gebruik blijven maken van de nieuwe account Ik neem aan dat je nu blij mee zijn. Zoals u alleen toegestaan een login I'll verbod op de oude. |
|
| |||
| |||
| Het is de naam mate kunt u / verander ik het? |
|
| |||
| |||
| U moet bewijzen dat uw account, stuur mij het bericht via contact met ons op als ik gevraagd. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php |
|
| |||
| |||
| Ik heb hybride stuurde het leeftijden geleden, toen u voor het eerst gevraagd. |
|
| |||
| |||
| Niets kwam door mijn einde, net getest de vorm en het werkt prima. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Back-up krijgt u een back-up? | linasita | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Wow account 4 Sale | Spencer2004 | CJ Gebruikt Marktplaats | 3 | 18 mrt 2009 13:07 |
| Wat PayPal account to Get | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 10 feb 2009 09:02 |
| Hoe kan ik mijn account delet?? | paudashlake | Gemeenschap Nieuws & Chat | 1 | 15 feb 2008 18:51 |
| Verwijderen van mijn account | Fondamento | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |