![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Modifikasjon / Admins It `s Crazyhorse AKA Carl Am bare vandrende er det ok å ha min gamle kontoen tilbake på CJ som jeg ikke liker denne kontoen, fordi jeg kan ikke huske mitt gamle passord og jeg slått leverandører og kan derfor ikke be om et nytt passord, som min gamle ISP har kansellert min e-postadressen din for denne kontoen på her. Jeg kan bekrefte gamle e-postadressen min hvis behovet være eller noe annet, eller kan du overføre mitt innlegg og navnet mitt over Skål ...::: Carl :::... PS Kunne ikke komme videre med å sende meldinger via Yahoo som jeg ikke bruker yahoo.And det syntes mange kerfuthal at way.NOTE: Jeg er på msn nå så hvis dere vil sende meg en epost eller pm I `ll motta det starter unna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Husk, bare bruke kontakt skjema og levere så mye info på konto som du kan. E-post, DOB, ISP, IP etc.
| |||
| |||
| Hvis du fortsetter å bruke den nye kontoen, vil jeg anta at du er fornøyd med det. Som du er kun tillatt én pålogging I'll ban den gamle. |
|
| |||
| |||
| It `s navnet kompis kan du / jeg endre den? |
|
| |||
| |||
| Du må bevise det er din konto, send meg en melding via kontakt som jeg har bedt om. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde hybrid sendes det lenge siden når du først valgte. |
|
| |||
| |||
| Ingenting kom gjennom mitt slutten, bare testet form, og det fungerer fint. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sikkerhetskopiere får du sikkerhetskopiere? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Wow konto 4 Sale | Spencer2004 | CJ Brukes Marketplace | 3 | 18 mars 2009 13:07 |
| Hva PayPal-konto for å få | robina80 | Av Emne Diskusjon | 4 | 10 februar 2009 09:02 |
| Hvordan kan jeg delet min??? | paudashlake | Community News & Chat | 1 | 15 februar 2008 18:51 |
| Slette kontoen min | fondamento | Community News & Chat | 3 | 19 nov 2007 10:20 |
| Thread Tools | |
| |