![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Mods / Admins Det är Crazyhorse AKA Carl Am just vandring är det ok att ha mitt gamla konto på CJ som jag inte gillar det här kontot, för jag kan inte minnas min gamla lösenordet och jag bytte Internetleverantörer och så kan inte begära ett nytt lösenord, som min gamla ISP har avslutat min e-postadress för kontot på här. Jag kan kontrollera min gamla e-postadress vid behov eller något annat, eller kan du överföra mina inlägg och mitt namn under Skål ...::: Carl :::... PS Kunde inte gå vidare med att skicka meddelanden via yahoo som jag inte använder yahoo.And det verkade mycket kerfuthal att way.NOTE: Jag är på msn nu så om dig vill skicka mig ett mail eller PM I `ll få det börjar försvinna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visst, bara använda kontakta oss formulär och lämna så mycket information om det konto som du kan. E-post, DOB, ISP, IP etc.
| |||
| |||
| Om du fortsätter att använda det nya kontot jag antar att ni nu är nöjda med det. Som ni bara får en inloggning I'll förbjuda gamla. |
|
| |||
| |||
| Det är namnet mate kan du / jag ändra det? |
|
| |||
| |||
| Du måste bevisa att det är ditt konto, skicka mig ett meddelande via kontakta oss som jag begärt. http://www.computer-juice.com/forums/sendmessage.php |
|
| |||
| |||
| Jag gjorde hybrid skickade åldrar sedan när du först begärt. |
|
| |||
| |||
| Ingenting kom genom mitt syfte bara testat den form och det fungerar bra. |