mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Kan ikke skrive noget som svar på tråd tekstfelterne?

Reply

Thread Tools
Old 8. april 2008, 15:34
Redaktør Gruppen

Default Kan ikke skrive noget som svar på tråd tekstfelterne?

Jeg synes at være at have en mærkelig problem med Firefox og muligvis Internet Explorer 8.

I Firefox, hvis jeg går til enten Hurtigt svar i bunden af en tråd eller gå til Fuld Besvar mulighed ser det ud som om den tekst, hvor du skriver beskeden blanked ud.

Det ser ud til en anden med en markør i det, og så bare slår om til gråt og jeg kan ikke klikke på den. Ligesom der ikke er nogen tekstfeltet der.

Det synes at være, at det indlæses på OK for at begynde med og derefter, når den grå baggrund for tekstfeltet kommer i det holder op med at fungere.

Det sker ikke altid og undertiden opdatere siden kurere den, og det hele fungerer korrekt.

Jeg synes at have haft problemet lige siden jeg har installeret Internet Explorer 8 for testning hjemmesider osv. Men de ting er, at Internet Explorer 8 værker absolut bøde for CJ .....

Det kan også være somethign at gøre med Firefox Beta 3, at jeg er installeret og derefter sluppet af igen. Men jeg har forsøgt reinstallign det til ingen nytte.

Det er meget irriterende og derfor har jeg ikke været udstationering meget ... Jeg har blot ikke nået frem til at spørge, om nogen andre har dette problem, eller hvis Dave ved noget.

Jeg er fuldstændig i stå på den, og hader ikke at kunne bruge Firefox. I kan bare gå og tørre min harddisk og indlæse en backup fra et par uger siden, da det fungerer.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8. april 2008, 15:41
Administrator Gruppen

Er det muligt at prøve en anden maskine?

Blot for at udelukke din pc.

Jeg har ikke haft nogen andre rapporter og mine maskiner er bøde.

Lad mig vide.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8. april 2008, 15:48
Redaktør Gruppen

Prøv at rydde cachen - arbejdet på tilsvarende problemer for mig en gang.

Har du kørte alle rengøringsmidler, der ville have ryddet din Java cache for nylig? Prøv genstart - lyder som du allerede har, hvis det har været tilfældet i et stykke tid, så måske skal du sørge for Java er opdateret, måske geninstallere det.

Old 8. april 2008, 15:48
Administrator Gruppen

Oh og SG, navngiv dit system i din profil, så den viser i stillinger ville gøre det forum, en enorm SEO fordel, det annoncer mere tekst (søgeord) til tråde dermed øger Google søgetrafik.

Det er naturligvis et spørgsmål om smag og præferencer, så jeg kan forstå, hvis du ønsker det ikke, bare lade dig vide, makker.
Old 8. april 2008, 16:25
Redaktør Gruppen

Nej, det ser ud til at bare være denne pc, men ....

Jeg har netop gjort det samme sker igen i en VM. Grundlæggende installeret IE8 mens Firefox 2 blev installeret allerede. Så opdatering FF til 3 Beta version og derefter afinstalleret Betaperioden at gå tilbage til FF2.

Problemet viste sig igen.

Jeg har formået at løse det på denne computer nu har jeg faktisk gjort en vis indsats i den. Jeg har lige afinstalleret Firefox helt derefter afinstalleret IE8. Derefter geninstallere Firefox 2 og derefter IE8. Ikke flere problemer

Jeg er at gætte, at det er en form for fejl i Firefox 3 og jeg vil gøre nogle flere test. Jeg synes, det er noget modstridende med IE8, når det er installeret i en morsom sekvens ....

Evil:
Jeg har lige geninstalleret JRE nu. Det nødvendige ajourføring allenfals Ikke sikker på, om det var noget med at gøre det selv.

Jeg forsøgte clearing cache før, men det hjalp ikke

Dave:
Jeg valgte ikke at sætte mit system specs i min signatur, fordi jeg finder det en smule irriterende at skulle rulle gennem alle de ekstra ting i en tråd, bare for at læse beskederne. Men jeg har en snedige idé jeg udformningen, der vil skjule system specs for mig, men alle andre vil stadig være i stand til at se dem Nu for at læse nogle Firefox Udviklere dokumentation.

Old 8. april 2008, 16:34
Redaktør Gruppen

Citat:
Jeg har lige geninstalleret JRE nu. Det nødvendige ajourføring allenfals
Jeg kan godt lide at skyde skylden på ting på Java

Old 8. april 2008, 16:36
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Jeg valgte ikke at sætte mit system specs i min signatur, fordi jeg finder det en smule irriterende at skulle rulle gennem alle de ekstra ting i en tråd, bare for at læse beskederne. Men jeg har en snedige idé jeg udformningen, der vil skjule system specs for mig, men alle andre vil stadig være i stand til at se dem
Er det noget at gøre med Vis Underskrifter?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8. april 2008, 16:46
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Jeg kan godt lide at skyde skylden på ting på Java
Internettet ville sandsynligvis være sikrere uden Java

Den dårlige nyhed er, at mit problem er kommet tilbage til dels ...

Nogle gange virker det nogle gange er det ikke.

Jeg virkelig CBA til at forsøge og figur det ud nu, jeg har brug for at sove. Men jeg er ret sikker på, at det er noget at gøre med IE8 og ikke Firefox nu. Bloody Windows.

Spot, sin bare en idé, jeg havde at bortfiltrere visse dele af CJ tråde med et lille script i Firefox, kinda gerne hvordan Tilføj blokkere arbejde. Jeg er nødt til at dissekere Daves HTML første at finde en nem måde at finde det system specs og derefter skjule det fra den side

Old 8. april 2008, 17:10
Donor-Gruppen

Er IE8 Stadig med beta?
Old 9. april 2008, 01:59
Administrator Gruppen

Ok SG, np.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sky + kasser austringer Off Topic Discussion 4 27 juli 2008 00:42
Hurtigt svar Ikke Working evilfantasy Fællesskabet News & Chat 3 11 februar 2008 12:38
Vil gerne have et hurtigt svar, som OS? craiig Windows-operativsystemer 2 27 januar 2008 11:14
Brug for meget hurtigt svar, overophedning! Eltocliousus General Hardware Chat 8 20 januar 2008 10:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.