vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Yhteisön News & Chat

Register

Ei kirjoita mitään vastausta säikeen tekstiruutuihin?

Reply

Thread Tools
Old 8 huhtikuu 2008, 15:34
Moderator Group

Default Ei kirjoita mitään vastausta säikeen tekstiruutuihin?

En näytä olevan ottaa outo ongelma Firefox ja mahdollisesti Internet Explorer 8.

Firefox, jos lähden joko Quick Vastaa alareunassa lanka tai mene Koko Vastaa vaihtoehto näyttää siltä, kuin jos teksti alue, jossa voit kirjoittaa viesti on pimennyttävä ulos.

Vaikuttaa siltä, että toisen kanssa kohdistin siihen ja sitten muuttuu harmaaksi ja voin ei osoita sitä. Kuten ei ole tekstiruutuun siellä.

Se näyttää olevan se, että se latautuu OK aluksi ja sitten kun harmaa tausta tekstikenttään tulee se lakkaa toimimasta.

Se ei aina tapahdu, ja joskus päivittää sivu hoitoa, ja se kaikki toimii oikein.

Minusta tuntuu, on ollut ongelmia siitä saakka, kun olen asentanut Internet Explorer 8 testausehdotuksia sivustot jne. Mutta asia on se, että Internet Explorer 8 toimii täysin sakko CJ .....

Se voidaan myös somethign tekemistä Firefox Beta 3, että olen asentanut ja sitten pääsi eroon uudelleen. Mutta olen yrittänyt reinstallign se ei ole ollut apua.

On erittäin ärsyttävää, ja siksi ei ole lähettämistä paljon ... Minä vain ole saanut kierroksen kysyä jos joku muu on tätä ongelmaa tai jos Dave tietää mitään.

Olen täysin juuttunut ja vihaa, että se ei voinut käyttää Firefox. Voin vain mennä ja pyyhi minun levy ja kuorma varmuuskopio, joka muutama viikko sitten, kun se toimii.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 huhtikuu 2008, 15:41
Administrator Group

Onko mahdollista kokeilla toisella koneella?

Vain sulkea pois tietokoneesta.

Minulla ei ole ollut mitään muita raportteja ja omat koneet ovat kunnossa.

Haluan tietää.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 huhtikuu 2008, 15:48
Moderator Group

Yritä välimuistin tyhjentäminen - työskennellyt samankaltaisia ongelmia minulle kerran.

Oletko juoksi kaikki siivoojat, että olisi selvitetty Java välimuisti äskettäin? Kokeile käynnistystä - Kuulostaa sinulla jo on, jos se on tapahtunut jonkin aikaa, joten ehkä varmista, että Java on päivitetty, ehkä jopa asenna se.

Old 8 huhtikuu 2008, 15:48
Administrator Group

Voi ja SG, nimeäminen järjestelmä profiiliisi niin se näkyy virkaa tekisi foorumin valtava SEO hyötyä, se mainoksia teksti (avainsanat) on kierteet mikä lisää Google hakuliikenne.

Tietenkin se on makuasia ja mieluummin niin ymmärrän jos et halua, vain voit tietää perämies.
Old 8 huhtikuu 2008, 16:25
Moderator Group

Ei, se näyttää vain tämän PC mutta ....

Olen juuri tehnyt sama asia tapahtuu uudelleen VM. Pohjimmiltaan asennettu IE8 vaikka Firefox 2 on asennettu jo. Sitten päivitetään FF 3 Beta-versio ja sitten uninstalled Beta palata FF2.

Ongelma ilmeni uudelleen.

Olen onnistunut korjata tämän tietokoneen nyt olen todella toteutetaan joitakin vaivaa sen. Minä vain uninstalled Firefox täysin sitten uninstalled IE8. Sitten uudelleenasennettavien Firefox 2 ja sitten IE8. No more problems

Olen vierasta, että se on jonkinlainen vian Firefox 3 ja aion tehdä lisää kokeita. Mielestäni on jotenkin ristiriidassa IE8, kun se on asennettu hauska järjestyksessä ....

Evil:
Minä vain uudelleenasennettavien JRE nyt. Sitä tarvitaan päivittäminen joka tapauksessa Ole varma, jos se on ollut mitään tekemistä sen kanssa tosin.

Yritin tyhjentämällä ennen, mutta se ei ole apua

Dave:
Minulla ei ole halunnut esittää my system specs minun allekirjoitus, koska mielestäni on hieman harmillista joutua selata kaikki ylimääräiset tavarasi lanka vain lukea viestejä. Mutta minulla on ovela ajatus Olen suunnitteluun että piilottaa järjestelmän tiedot minulle, mutta kaikki muutkin voivat edelleen nähdä niitä Nyt lukenut joitakin Firefox Kehittäjät asiakirjat.

Old 8 huhtikuu 2008, 16:34
Moderator Group

Quote:
Minä vain uudelleenasennettavien JRE nyt. Sitä tarvitaan päivittäminen joka tapauksessa
Pidän syyttää kamaa Java

Old 8. huhtikuu 2008, 16:36
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by serverguy View Post
Minulla ei ole halunnut esittää my system specs minun allekirjoitus, koska mielestäni on hieman harmillista joutua selata kaikki ylimääräiset tavarasi lanka vain lukea viestejä. Mutta minulla on ovela ajatus Olen suunnitteluun että piilottaa järjestelmän tiedot minulle, mutta kaikki muutkin voivat edelleen nähdä niitä
Onko se mitään tekemistä Näytä allekirjoitukset?

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8 huhtikuu 2008, 16:46
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Pidän syyttää kamaa Java
Internetissä olisi todennäköisesti turvallisempi ilman Java

Huono uutinen on se, että minun ongelmani on tullut takaisin osittain ...

Joskus se toimii joskus ei.

En todellakaan CBA yrittää luku sitä nyt, minun täytyy nukkua. Olen kuitenkin melko varma, että sillä on jotain tekemistä IE8 eikä Firefox nyt. Bloody Windows.

Spot, sen pelkkä ajatus minulla oli suodattaa tietyt osat ja CJ viestijoukot hieman komentojonoja Firefox, kinda kuten kuinka Lisää salpaajia työtä. Minun täytyy leikellä Daves HTML ensin löytää helppo tapa paikantaa järjestelmän tiedot ja sitten piilottaa sen sivun

Old 8 huhtikuu 2008, 17:10
Rahoittajien ryhmän

Onko IE8 Edelleen beta?
Old 9 huhtikuu 2008, 01:59
Administrator Group

Ok SG, np.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.