![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik lijken te zijn met een vreemd probleem met Firefox en eventueel Internet Explorer 8. In Firefox, als ik ga naar de Quick Antwoorden op de bodem van een draad of ga naar het volledige antwoord optie lijkt het alsof de tekst waar u het bericht blanked out. Het lijkt voor een tweede met een cursor in en draait dan gewoon grijs en kan ik niet op klikken. Net zoals er geen tekstvak daar. Het lijkt te zijn dat zij belasting op OK om te beginnen en vervolgens wanneer de grijze achtergrond van het tekstvak komt hij stopt met werken. Het is niet altijd het geval en soms verfrissend de pagina kuren en alles werkt naar behoren. Ik meen te hebben gehad van het probleem sinds ik geïnstalleerde Internet Explorer 8 voor het testen van websites, enz. Maar het ding is dat Internet Explorer 8 werken absoluut boete voor CJ ..... Het kan ook somethign te doen met de bètaversie van Firefox 3 dat ik heb geïnstalleerd en vervolgens weer kwijt. Maar ik heb geprobeerd reinstallign het heeft niet mogen baten. Het is zeer vervelend en is de reden waarom ik niet zijn detachering veel ... Ik heb niet rond te vragen of iemand anders heeft dit probleem of als Dave weet alles. Ik ben volledig vastzitten op en haat niet in staat gebruik te maken van Firefox. Ik kan gewoon gaan en veeg mijn schijf en laden van een backup van een paar weken geleden, toen hij werkzaam was.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het mogelijk om te proberen een andere machine?
| |||
| |||
| Probeer het wissen van de cache - werkte op soortgelijke problemen voor mij een keer. Heb je liep een schoonmakers die zou hebben gewist je Java cache onlangs? Probeer rebooten - klinkt als je al zo is er voor een tijdje dus misschien er zeker van Java is bijgewerkt, misschien zelfs opnieuw installeren. |
|
| |||
| |||
| Oh en SG, naamgeving van uw systeem in uw profiel, zodat het toont in berichten zou doen het forum een enorme SEO voordeel, zij advertenties meer tekst (trefwoorden) aan draden waardoor Google zoeken verkeer. Uiteraard is het een kwestie van smaak en voorkeur, dus ik begrijp als je wilt niet te doen, gewoon om u te laten weten stuurman. |
|
| |||
| |||
| Nee, het lijkt alleen deze PC, maar .... Ik heb net hetzelfde gebeuren in een VM. Eigenlijk IE8 geïnstalleerd terwijl Firefox 2 is reeds geïnstalleerd. Dan Ffr bijgewerkt tot en met 3 Beta-versie en vervolgens verwijderd het Beta om terug te gaan naar FF2. Het probleem bleek opnieuw. Ik heb weten te repareren op deze computer nu heb ik eigenlijk enige inspanning in. Ik heb net verwijderd Firefox volledig vervolgens verwijderd IE8. Vervolgens opnieuw Firefox 2 en daarna IE8. Nooit meer problemen ![]() Ik ben raden dat het een soort van bug in Firefox 3 en ben gaan doen wat meer testen. Ik denk dat het een of andere manier in strijd zijn met IE8 wanneer deze is geïnstalleerd in een rare volgorde .... Evil: Ik heb zojuist opnieuw JRE nu. Het noodzakelijke actualisering toch Niet zeker of het iets te maken met het wel.Ik probeerde clearing voordat de cache, maar het hielp niet ![]() Dave: Ik koos niet om mijn systeem specs in mijn handtekening, want ik vind het een beetje vervelend te hebben om te bladeren door alle extra spullen in een draad gewoon voor het lezen van de berichten. Maar ik heb een sluwe idee ben ik het ontwerpen die verbergen het systeem specs voor mij, maar iedereen zal nog wel zien dat ze Nu te lezen sommige Firefox Ontwikkelaars documentatie.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Het internet zou waarschijnlijk veiliger zonder Java ![]() Het slechte nieuws is dat mijn probleem is deels terug ... Soms werkt het soms ook niet. Ik echt KBA te proberen het uit nu, ik moet slapen. Maar ik ben vrij zeker dat het iets te maken met IE8 en niet Firefox nu. Bloody Windows. Spot, zijn slechts een idee had ik voor het filteren van bepaalde delen van het CJ draden met een klein script in Firefox, een beetje zoals hoe het toevoegen Blockers werken. Ik moet dissecteren Daves HTML eerste te vinden op een eenvoudige manier om het systeem specs en verbergen van de pagina
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Is IE8 Still op bèta? |
|
| |||
| |||
| Ok SG, np. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sky + dozen | austringer | Off Topic Discussie | 4 | 27 jul 2008 00:42 |
| Snel Antwoorden Niet Werken | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 11 feb 2008 12:38 |
| Graag snel een antwoord op die os? | craiig | Windows besturingssystemen | 2 | 27 Jan 2008 11:14 |
| Moeten heel snel antwoord, oververhitting! | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |