mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Community News & Chat

Register

Kan ikke skrive inn noe i å svare på tråden tekstboksene?

Reply

Thread Tools
Old 8 april 2008, 15:34
Moderator Group

Default Kan ikke skrive inn noe i å svare på tråden tekstboksene?

Jeg synes å være å ha et merkelig problem med Firefox og muligens Internet Explorer 8.

I Firefox, hvis jeg går til enten Quick Svar på bunnen av en tråd eller gå til full Svar alternativet synes det som om teksten området der du skriver meldingen er blanked ut.

Det vises for andre med markøren på det og bare svinger grått og jeg kan ikke klikke på det. Akkurat som det ikke er en tekstboks der.

Det synes å være at det lastes inn på OK for å begynne med og så når en grå bakgrunn for tekstboksen kommer i den slutter å fungere.

Det ikke alltid skje, og noen ganger oppdatere siden cures den og alt fungerer.

Jeg synes å ha hatt dette problemet siden jeg installerte Internet Explorer 8 for testing nettsteder osv. Men greia er at Internet Explorer 8 fungerer helt greit for CJ .....

Det kan også være somethign å gjøre med Firefox Beta 3 at jeg installerte og fikk kvitt igjen. Men jeg har prøvd reinstallign det til ingen nytte.

Det er mest irriterende, og er derfor jeg ikke har vært oppslaget mye ... Jeg har ikke fått runde å spørre om noen andre har dette problemet, eller hvis Dave vet noe.

Jeg er helt fast på det og hater ikke er i stand til å bruke Firefox. Jeg kan bare gå og tørk min disken og laste inn en backup fra noen uker siden da det ble fungerer.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 april 2008, 15:41
Administrator Group

Er det mulig å prøve en annen maskin?

Bare for å utelukke PCen.

Jeg har ikke hatt noen andre rapporter og mine maskiner er fine.

Gi meg beskjed.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 april 2008, 15:48
Moderator Group

Prøve å tømme hurtigbufferen - arbeidet med tilsvarende problemer for meg en gang.

Har du kjørt noen rengjøringsmidler som ville ha ryddet Java cache nylig? Prøv omstart - høres ut som du allerede har om det har foregått en stund så kanskje sørge Java er oppdatert, kanskje installere det.

Old 8 april 2008, 15:48
Administrator Group

Oh og SG, navngir systemet i profilen din slik den vises i innleggene skulle gjøre forumet et enormt SEO fordel, det annonser mer tekst (søkeord) til tråder dermed øker Google søketrafikk.

Selvfølgelig er det et spørsmål om smak og preferanser, slik jeg forstår hvis du ønsker å ikke bare gi deg beskjed kompis.
Old 8 april 2008, 16:25
Moderator Group

Nei, det synes å være denne PC men ....

Jeg har nettopp gjort det samme skje igjen i et VM. Utgangspunktet installert IE8 mens Firefox 2 ble installert allerede. Deretter oppdateres FF til 3 Beta versjon og deretter avinstallert Beta å gå tilbake til FF2.

Problemet dukket opp igjen.

Jeg har klart å løse det på denne datamaskinen nå har jeg faktisk sette litt arbeid i det. Jeg avinstallerte Firefox helt deretter avinstallert IE8. Deretter installert Firefox 2 og deretter IE8. Ingen flere problemer

Jeg gjetter at det er en slags feil i Firefox 3, og jeg kommer til å gjøre noe mer testing. Jeg synes det er en eller annen konflikt med IE8 når den er installert på en morsom sekvens ....

Evil:
Jeg har nettopp installert JRE nå. Det er nødvendig å oppdatere anyhow Ikke sikker på om det var noe å gjøre med det selv.

Jeg prøvde å tømme bufferen før men det hjalp ikke

Dave:
Jeg valgte å ikke sette mitt system specs i signaturen min fordi jeg synes det er litt irriterende å måtte bla gjennom alle de ekstra tingene i en tråd, bare for å lese meldingene. Men jeg har en utspekulert idé jeg devising som vil skjule system spesifikasjoner for meg, men alle andre vil fortsatt kunne se dem Nå lese Firefox Developers dokumentasjon.

Old 8 april 2008, 16:34
Moderator Group

Sitat:
Jeg har nettopp installert JRE nå. Det er nødvendig å oppdatere anyhow
Jeg liker blaming ting på Java

Old 8 april 2008, 16:36
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by serverguy View Post
Jeg valgte å ikke sette mitt system specs i signaturen min fordi jeg synes det er litt irriterende å måtte bla gjennom alle de ekstra tingene i en tråd, bare for å lese meldingene. Men jeg har en utspekulert idé jeg devising som vil skjule system spesifikasjoner for meg, men alle andre vil fortsatt kunne se dem
Er det noe å gjøre med Vis Signaturer?

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 8 april 2008, 16:46
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Jeg liker blaming ting på Java
Internett vil trolig være tryggere uten Java

Den dårlige nyheten er at problemet mitt har kommet tilbake til dels ...

Noen ganger virker det noen ganger ikke.

Jeg CBA å prøve og finne ut av det nå, jeg trenger å sove. Men jeg er ganske sikker det er noe å gjøre med IE8 og ikke Firefox nå. Bloody Windows.

Spot, det bare en idé jeg hadde for å filtrere ut enkelte deler av CJ tråder med et lite script i Firefox, ganske like hvordan Legg Blockers arbeid. Jeg trenger å dissect Daves HTML første til å finne en enkel måte å finne system spesifikasjoner og deretter skjule den fra siden

Old 8 april 2008, 17:10
Donor Group

Er IE8 fortsatt på beta?
Old 9 april 2008, 01:59
Administrator Group

Ok SG, np.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.