![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg synes å være å ha et merkelig problem med Firefox og muligens Internet Explorer 8.
I Firefox, hvis jeg går til enten Quick Svar på bunnen av en tråd eller gå til full Svar alternativet synes det som om teksten området der du skriver meldingen er blanked ut. Det vises for andre med markøren på det og bare svinger grått og jeg kan ikke klikke på det. Akkurat som det ikke er en tekstboks der. Det synes å være at det lastes inn på OK for å begynne med og så når en grå bakgrunn for tekstboksen kommer i den slutter å fungere. Det ikke alltid skje, og noen ganger oppdatere siden cures den og alt fungerer. Jeg synes å ha hatt dette problemet siden jeg installerte Internet Explorer 8 for testing nettsteder osv. Men greia er at Internet Explorer 8 fungerer helt greit for CJ ..... Det kan også være somethign å gjøre med Firefox Beta 3 at jeg installerte og fikk kvitt igjen. Men jeg har prøvd reinstallign det til ingen nytte. Det er mest irriterende, og er derfor jeg ikke har vært oppslaget mye ... Jeg har ikke fått runde å spørre om noen andre har dette problemet, eller hvis Dave vet noe. Jeg er helt fast på det og hater ikke er i stand til å bruke Firefox. Jeg kan bare gå og tørk min disken og laste inn en backup fra noen uker siden da det ble fungerer.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er det mulig å prøve en annen maskin?
|
|||
|
|||
|
Prøve å tømme hurtigbufferen - arbeidet med tilsvarende problemer for meg en gang.
Har du kjørt noen rengjøringsmidler som ville ha ryddet Java cache nylig? Prøv omstart - høres ut som du allerede har om det har foregått en stund så kanskje sørge Java er oppdatert, kanskje installere det. |
|
|
|||
|
|||
|
Oh og SG, navngir systemet i profilen din slik den vises i innleggene skulle gjøre forumet et enormt SEO fordel, det annonser mer tekst (søkeord) til tråder dermed øker Google søketrafikk.
Selvfølgelig er det et spørsmål om smak og preferanser, slik jeg forstår hvis du ønsker å ikke bare gi deg beskjed kompis. |
|
|
|||
|
|||
|
Nei, det synes å være denne PC men ....
Jeg har nettopp gjort det samme skje igjen i et VM. Utgangspunktet installert IE8 mens Firefox 2 ble installert allerede. Deretter oppdateres FF til 3 Beta versjon og deretter avinstallert Beta å gå tilbake til FF2. Problemet dukket opp igjen. Jeg har klart å løse det på denne datamaskinen nå har jeg faktisk sette litt arbeid i det. Jeg avinstallerte Firefox helt deretter avinstallert IE8. Deretter installert Firefox 2 og deretter IE8. Ingen flere problemer ![]() Jeg gjetter at det er en slags feil i Firefox 3, og jeg kommer til å gjøre noe mer testing. Jeg synes det er en eller annen konflikt med IE8 når den er installert på en morsom sekvens .... Evil: Jeg har nettopp installert JRE nå. Det er nødvendig å oppdatere anyhow Ikke sikker på om det var noe å gjøre med det selv.Jeg prøvde å tømme bufferen før men det hjalp ikke ![]() Dave: Jeg valgte å ikke sette mitt system specs i signaturen min fordi jeg synes det er litt irriterende å måtte bla gjennom alle de ekstra tingene i en tråd, bare for å lese meldingene. Men jeg har en utspekulert idé jeg devising som vil skjule system spesifikasjoner for meg, men alle andre vil fortsatt kunne se dem Nå lese Firefox Developers dokumentasjon.
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
Min System: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
Internett vil trolig være tryggere uten Java
![]() Den dårlige nyheten er at problemet mitt har kommet tilbake til dels ... Noen ganger virker det noen ganger ikke. Jeg CBA å prøve og finne ut av det nå, jeg trenger å sove. Men jeg er ganske sikker det er noe å gjøre med IE8 og ikke Firefox nå. Bloody Windows. Spot, det bare en idé jeg hadde for å filtrere ut enkelte deler av CJ tråder med et lite script i Firefox, ganske like hvordan Legg Blockers arbeid. Jeg trenger å dissect Daves HTML første til å finne en enkel måte å finne system spesifikasjoner og deretter skjule den fra siden
|
|||
|
|||
|
Er IE8 fortsatt på beta?
|
|
|
|||
|
|||