![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ret, er det virkelig begynder at irritere mig nu. Jeg kan bare ikke få disse fora til at arbejde ordentligt nu for mig, om nogen af vores computere ![]() Jeg kan kun synes, det er noget at gøre med ud bredbånd line ... Det er kun i Firefox. Problemet jeg har er, at når jeg klikker på et svar eller citerer knap, får jeg den normale svar side åbent, men titlen og meddelelsesteksten områder er blanked i en grå farve. De belastning for en anden korrekt derefter baggrundsfarven kommer ind og de bliver ubrugelige. Jeg kan bare ikke skrive noget der. Jeg har dette problem omkring 4 ud af 5 gange for at indlede et svar side. Hvis jeg opdatere siden, det vil arbejde på til sidst. Jeg har Firebug installeret, og det giver mig en fejlmeddelelse, når jeg får problemet. Jeg mener, at dette kunne have noget at gøre med det. Jeg har ingen anelse om, hvad hans budskab betyder så jeg kan ikke forstå, hvad det drejer sig om. Dave, Har du nogle ideer??? Heres fejlen: Code: ikke-fanget undtagelse: [Exception ... "Komponentudgang returneret fiasko code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMRange.cloneContents]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame:: http://www.computer-juice.com/forums/clientscript/vbulletin_textedit.js ? v = 368:: Anonym:: line 1976 "data: no]
|
| |||
| |||
| Undtagelse ... "Komponentudgang returneret fiasko kode: 0x80004005 Google at opdraget masser af hits. Ikke ved, hvad de skal gøre af det selv. |
|
| |||
| |||
| Yeh, at JavaScript går langt over mit hoved
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit problem går væk, hvis du deaktivere Firebug fejlsøgning?
| |||
| |||
| Fortalt dig, at jeg gerne skyde skylden stuff på Java Denne gang ser det ud til at være sandt! |
|
| |||
| |||
| Nah ... Jeg brugte Firebug for at finde dette. EF, jeg har en plan. Hvad hvis jeg deaktivere Java
|
| |||
| |||
| Muhhuhhuh Jeg har fundet en løsning på mit problem. Det var, at pesky smule Javascript. Nu er det belastninger perfekt ... Men jeg kan ikke klikke på smileys. Grrr. Og jeg kan ikke plads i mit indlæg ordentligt. Nice tænker EF! Dave, jeg tror du har brug for at undersøge dette, selvom jeg synes at være den eneste, der lider med det ...