![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aivan, tämä on todella alkaa ärsyttää minua nyt. En vain voi saada näillä foorumeilla toimiakseen kunnolla nyt minulle, mitä tahansa tietokoneisiimme ![]() Voin vain sitä mieltä, että on jotain tekemistä sen kanssa ulos laajakaista linja ... On vain Firefox. Ongelmana on, että kun klikkaa vastauksen tai lainata painiketta, saan normaalin vastauksen sivu avoinna, mutta Otsikko ja Viestin teksti-alueet ovat pimennyttävä esitetään harmaa väri. Ne kuormitus toinen oikein sitten taustaväriä tulee ja ne tulevat käyttökelvottomiksi. En vain voi kirjoita mitään siellä. Olen tämän ongelman noin 4 ja 5 kertaa avaamisesta vastauksen sivulla. Jos minä päivittää sivu se toimii lopulta. Olen pyromaani asennettu ja se antaa minulle virheilmoituksen, kun minulla on ongelma. Mielestäni tämä voisi olla jotain tekemistä sen kanssa. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä hänen viestin muodossa en ymmärrä, mitä se koskee. Dave, onko teillä ideoita? Heres virhe: Code: uncaught poikkeus: [Exception ... "Komponenttilähtö palasi vika koodi: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMRange.cloneContents]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame:: http://www.computer-juice.com/forums/clientscript/vbulletin_textedit.js ? v = 368: Anonymous:: rivi 1976 "data: no]
|
| |||
| |||
| Lukuun ottamatta ... "Komponenttilähtö palasi vika koodi: 0x80004005 Google-hakuja, että esille runsaasti osumia. Etkö tiedä, mitä tehdä sen kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Yeh, että JavaScript menee tavalla yli pääni
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ongelman menee pois jos poistat pyromaani virhe tarkkailun?
| |||
| |||
| Kertonut sinulle Pidän syyttää kamaa Java Tällä kertaa se näyttää olevan totta! |
|
| |||
| |||
| Nah ... Käytin pyromaani löytää. EF, minulla on suunnitelma. Entä jos poistaa Java
|
| |||
| |||
| Muhhuhhuh olen löytänyt korjaus minun ongelmani. Se oli se, että ärsyttävä vähän Javascript. Nyt se latautuu täysin ... Mutta en voi klikata hymiöt. Pahus. Ja en voi harventaa minun virkaa asianmukaisesti. Nizzan ajattelua EF! Dave, mielestäni sinun pitää tutkia, vaikka minulla näyttää olevan ainoa, joka kärsii sen kanssa ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sky + laatikot | austringer | Off Topic Discussion | 4 | 27. Jul 2008 00:42 |
| Quick Vastaa Ei Työskentely | evilfantasy | Yhteisön News & Chat | 3 | 11th Feb 2008 12:38 |
| Toivoo nopeaa vastausta, joka os? | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Jan 2008 11:14 |
| Tarvitsetko hyvin nopeasti vastaus, ylikuumenemisen! | Eltocliousus | Rautatavaran Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |