![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rechts, dit is echt begint te irriteren me nu. I just can't get deze forums om goed te werken nu voor mij, op een van onze computers ![]() Ik kan alleen maar denken dat het iets te maken met de breedband-lijn ... Het is alleen in Firefox. Het probleem dat ik heb is dat wanneer ik klik op een antwoord of citaat toets, krijg ik de normale antwoord pagina openen, maar de titel en Berichttekst gebieden zijn blanked in een grijze kleur. Ze laden voor een tweede correct dan is de achtergrond kleur komt en ze onbruikbaar worden. Ik kan het gewoon niet het type iets in. Ik heb dit probleem ongeveer 4 keer in 5 van de opening van een antwoord pagina. Als ik de pagina vernieuwd zal het werk uiteindelijk. Ik heb Firebug geïnstalleerd en het geeft me een foutmelding als ik het probleem. Ik denk dat dit misschien iets te doen. Ik heb geen idee wat zijn boodschap betekent als ik niet kan begrijpen wat het betreft. Dave, heb je enig idee? Heres de fout: Code: onbekende uitzondering opgetreden: [Exception ... "Component teruggezonden foutcode: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMRange.cloneContents]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame:: http://www.computer-juice.com/forums/clientscript/vbulletin_textedit.js ? v = 368:: anonymous:: line 1976 "data: no]
|
| |||
| |||
| Uitzondering ... "Component teruggezonden foutcode: 0x80004005 Googlen dat opgevoed veel hits. Weet niet wat te maken van het al is. |
|
| |||
| |||
| Yeh, dat JavaScript gaat weg over mijn hoofd
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw probleem gaat weg als je Firebug uitschakelen fout controle?
| |||
| |||
| Zei toch dat ik graag de schuld geven spullen op Java Dit keer lijkt om waar te zijn! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik gebruikte Firebug te vinden is. EF, ik heb een plan. Wat als ik Java
|
| |||
| |||
| Muhhuhhuh Ik heb een oplossing voor mijn probleem. Het was die pesky beetje Javascript. Nu laadt perfect ... Maar ik kan niet klikken op de smileys. Grrr. En ik kan niet de ruimte in mijn berichten correct. Nice denken EF! Dave, ik denk dat je moet onderzoeken, hoewel ik lijken de enige te kampen met het ...
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sky + dozen | austringer | Off Topic Discussie | 4 | 27 jul 2008 00:42 |
| Snel Antwoorden Niet Werken | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 11 feb 2008 12:38 |
| Graag snel een antwoord op die os? | craiig | Windows besturingssystemen | 2 | 27 Jan 2008 11:14 |
| Moeten heel snel antwoord, oververhitting! | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |