![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre, er dette virkelig begynner å irritere meg nå. Jeg kan ikke få slike fora å fungere riktig nå for meg, på en av våre datamaskiner ![]() Jeg kan bare tror det er noe å gjøre med ut bredbånd linje ... Det er bare i Firefox. Problemet jeg har er at når jeg klikker på et svar eller Sitat knappen, får jeg vanlig svare side åpne, men tittel og meldingstekst områdene blanked i en grå farge. De belastning for andre riktig så bakgrunnsfargen kommer inn og blir ubrukelig. Jeg kan ikke skrive inn noe i det. Jeg har dette problemet ca 4 av 5 ganger for å åpne en svar-side. Hvis jeg oppdaterer siden det fungerer til slutt. Jeg har Firebug installert, og det gir meg en feilmelding når jeg får problemet. Jeg tror dette kan ha noe å gjøre med det. Jeg aner ikke hva han meldingen betyr så jeg kan ikke forstå hva det gjelder. Dave, har du noen ideer?? Heres feilen: Code: uoppfanget unntak: [Exception ... "Component returnerte failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMRange.cloneContents]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" sted: "JS ramme:: http://www.computer-juice.com/forums/clientscript/vbulletin_textedit.js ? v = 368:: anonym:: line 1976 "data: ingen]
|
| |||
| |||
| Unntaket ... "Component returnerte failure code: 0x80004005 Googlingen som kommer opp masse treff. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det selv. |
|
| |||
| |||
| Yeh, at JavaScript går veien over hodet
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt problem går bort hvis du deaktivere Firebug feil-sjekking?
| |||
| |||
| Sa at jeg liker blaming ting på Java Denne gang ser det ut til å være sant! |
|
| |||
| |||
| Næh ... Jeg brukte Firebug å finne dette. EF, jeg har en plan. Hva hvis jeg deaktivere Java
|
| |||
| |||
| Muhhuhhuh jeg har funnet en løsning på problemet mitt. Det var som pesky bit av Javascript. Nå laster perfekt ... Men jeg kan ikke klikke på smilefjes. Grrr. Og jeg kan ikke plass ut mitt innlegg riktig. Nice tenkning EF! Dave, jeg tror du må undersøke dette, selv om jeg synes å være den eneste som lider med det ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sky + bokser | austringer | Av Emne Diskusjon | 4 | 27 juli 2008 00:42 |
| Hurtigsvar fungerer ikke | evilfantasy | Community News & Chat | 3 | 11 februar 2008 12:38 |
| Ønsker et raskt svar på hvilke os? | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 januar 2008 11:14 |
| Trenger raskt svar, overoppheting! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |