![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visst, det är verkligen börjar irritera mig nu. Jag kan inte få dessa forum att fungera korrekt nu för mig, på någon av våra datorer ![]() Jag kan bara tycker att det är något att göra med ut bredband linje ... Det är bara i Firefox. Problemet jag har är att när jag klickar på ett svar eller citera knappen, får jag normalt svar sidan öppen, men titeln och Meddelandetext är tomt i en grå färg. De belastning för en andra korrekt då bakgrundsfärgen kommer in och de blir oanvändbara. Jag kan inte skriva något i det. Jag har det här problemet om 4 i 5 gånger för att öppna ett svar sida. Om jag uppdatera sidan det kommer att fungera på sikt. Jag har LYSMASK installeras och det ger mig ett felmeddelande när jag får problem. Jag tror att detta kan ha något med det att göra. Jag har ingen aning om vad hans budskap sätt som jag inte kan förstå vad det handlar om. Dave, har du några idéer??? Heres felet: Kod: undantagsfel utan felhantering: [Exception ... "Komponentutgångar returnerar fel kod: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsIDOMRange.cloneContents]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame:: http://www.computer-juice.com/forums/clientscript/vbulletin_textedit.js ? v = 368:: anonymous:: line 1976 "data: no]
|
| |||
| |||
| Undantag ... "Komponentutgångar returnerar fel kod: 0x80004005 Googla som tog upp många träffar. Vet inte vad jag ska göra det ändå. |
|
| |||
| |||
| Yeh att JavaScript går långt över mitt huvud
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt problem går bort om du inaktiverar LYSMASK Felkontroll?
| |||
| |||
| Sa ju att jag gillar att skylla saker på Java Den här gången ser det ut att vara sant! |
|
| |||
| |||
| Nä ... Jag brukade LYSMASK att hitta här. EF, jag har en plan. Vad händer om jag inaktiverar Java
|
| |||
| |||
| Muhhuhhuh Jag har hittat en lösning på mitt problem. Det var som pesky bit av Javascript. Nu laddar perfekt ... Men jag kan inte klicka på smileys. Grrr. Och jag kan inte plats i mina inlägg ordentligt. Nice tänker EF! Dave, jag tror du behöver för att utreda detta, trots att jag verkar vara den enda som lider med det ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sky + lådor | austringer | Off Topic Discussion | 4 | 27 juli 2008 00:42 |
| Snabbt svar fungerar inte | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 11 februari 2008 12:38 |
| Skulle vilja ha ett snabbt svar som os? | craiig | Windows-operativsystem | 2 | 27 januari 2008 11:14 |
| Behöver mycket snabbt svar, överhettning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januari 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |