![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Han er på 1.999 i øjeblikket
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God indsats, Congrats.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nr. HES på 1199
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() Ooops ... ked af Jeg virkelig troede, det var 1999 ![]() Beklager Cew
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| im ser frem til når jeg får 1337 im bare at trist * skærmaftryk *I kid Jeg sværger ......
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow denne forvirrede mig
| |||
| |||
| yeh vi alle taler om dig bag dig tilbage .... eller forum
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
og når jeg får stillingen tæller 1337 I dont tror ill nogensinde post igen, det ville ødelægge den, |