![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oorspronkelijk posting was gestopt zodat de beide afdelingen bleek de nieuwste nieuws of gidsen op de top.
Dit was een bijdrage te leveren regelmatige lezers niet te zeef via draden aan het vinden van nieuwe spullen niet hebben gelezen. Op normale forums is het zinvol om de populaire threads toon eerst als deze worden doorgaans het meest interessant. Maar op een nieuws forum u wilt dat de nieuwste spul eerst als oud nieuws is niet zo interessant. Hetzelfde geldt voor het artikel afdeling, de reacties zijn gewoonlijk niet wat mensen op zoek zijn naar, het is het belangrijkste artikel dat is het 'vlees' dus opnieuw nieuwste exemplaren eerste zinvol. What I'm waffling voor is heb ik nu een instelling om alles zo wilde, maar nog steeds mogelijk terbeschikkingstelling, in feite een bericht niet hobbel een draad naar de top in deze twee gedeelten. Dus nu voel je vrij om uw commentaar naar nieuws en met de artikelen als u het gevoel er iets mis is of links van je kunt zeggen dat in de draad. Bedankt voor het lezen, waarschijnlijk verveeld de meesten van u, maar voelde een goede uitleg zou je een beter inzicht te krijgen. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zzzzzzzzzzzzzzzz
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, reddit, geddit.